הפועל עפולה: שוב בלאגן בהנהלת המועדון

הידרדרות חמורה ביחסים בין היו"ר דני אסולין לחבר הצוות המקצועי פרדי חייט, בשל חילוקי דעות סביב מדיניות המועדון.
גורמים בסביבת המועדון מעידים: "שניהם טעונים מאוד ומסתובבים עם בטן מלאה. בינתיים כל צד מתבצר בעמדתו". שחקן בקבוצה: "לאורך העונה הרגשנו שיש שתי הנהלות". צילום: אתר "בסט בול"

שוב חם בהנהלת הפועל עפולה: במקום ליהנות מהפגרה והקיץ, בהנהלת הפועל עפולה עסוקים בימים אלה בעיקר בכיבוי שרפות.

למרות העונה החלומית וההישגים ההיסטוריים על המגרש, אין זה סוד שיש מתיחות גדולה בין חברי ההנהלה במועדון. לא כולם מסכימים על אותה דרך ואותה מדיניות, ונדמה כי הצדדים אוחזים בהשקפות עולם שונות ומנוגדות בכל הקשור לעניינים המקצועיים, דבר שיוצר לא מעט חיכוכים וריבים במסדרונות המועדון.
לכתבנו נודע כי היחסים בין היו"ר דני אסולין לחבר הצוות המקצועי פרדי חייט, מי שנחשבו עד לא מזמן לחברים קרובים מאוד, הידרדרו בשבוע האחרון למקומות לא רצויים, עד כדי נתק בין הצדדים. גורמים בסביבת הקבוצה מעידים כי שני הצדדים טעונים מאוד ומסתובבים עם בטן מלאה, כל אחד מסיבותיו. אבל בשלב הזה הם מעדיפים לא להוציא החוצה את הכביסה המלוכלכת.

• בנושא ההחלטה על השוערים שני הצדדים מתבצרים בעמדותיהם

חייט, שידוע כאדם דעתן וישיר, כזה שלא שומר דברים בבטן, לא מסכים עם המדיניות של היו"ר אסולין. הוא דורש להיות בעל השפעה גדולה יותר בנושאים המקצועיים בקבוצה, כולל בנושא בחירת השחקנים. בנוסף, הוא ציפה לראות שינוי בעמדת השוער הראשון לקראת העונה הבאה, מה שלא צפוי לקרות. אם זה לא יקרה, כך מעריכים גורמים בסביבת הקבוצה, סיכוי גבוה שחייט ישים את המפתחות ויעזוב את המועדון. היו"ר, מצידו, לא מסכים עם דרישותיו של חייט, שבעיניו נחשבות למוגזמות ולא ריאליות. אסולין סבור שהמאמן הוכנבוים צריך להיות הסמכות המקצועית הבלעדית, ובנוסף הוא חושב שיש להשאיר את ההחלטה בעניין השוערים בידיו של המאמן הוכנבוים ותו לא, שכן מדובר בעמדה רגישה מאוד. בשורה התחתונה, השניים זועמים אחד על השני, ונכון לעכשיו שני הצדדים מתבצרים בעמדותיהם, ושניהם מרגישים פגועים.

שחקן במועדון חווה את דעתו על הסכסוכים בהנהלה ואמר: "לאורך העונה הרגשנו שיש שתי הנהלות. הרגשנו שראשי הקבוצה מפולגים לשניים. זה לא נעים לשחקנים. אם בעונה חלומית כזו היו כל כך הרבה חיכוכים ומריבות, אז מה יקרה אם חלילה בעונה הבאה הקבוצה תהיה בתחתית?".