עפולה: שדרוג ובינוי מסיבי של מוסדות החינוך לקראת שנת הלימודים הבאה

העירייה תשדרג במהלך הקיץ את בית ספר מעלות בעלות של כ-850 אלף שקלים, את גני ברקת בחצי מיליון שקלים ותשקיע עוד כ-3.5 מיליון ש"ח בשדרוג מוסדות חינוך ברחבי העיר

עיריית עפולה ממשיכה להשקיע במוסדות החינוך בעיר: כשלוש וחצי שנים לאחר שנבחר לראשות העיר עפולה מצליח ראש העיר אבי אלקבץ להדביק את הפערים הגדולים בתחום של בינוי מוסדות חינוך.
כידוע, עד כה הצליח אלקבץ להביא לבנייתם של 45 גני ילדים חדשים, שלושה בתי ספר יסודיים חדשים 'שהם', 'אלון יזרעאל' ו"אוהל מאיר" שייפתח את שעריו בתחילת שנת הלימודים הקרובה.
השבוע החלה בנייתו של בית הספר "כרמים בעמק" ובנייתם של שני בתי ספר נוספים 'אלומות החדש' ו'מעיין' (בית ספר לתקשורת) עתידה להתחיל בקרוב. כמו כן הורחבו שלושה בתי הספר נוספים 'אורט בן גוריון' (שני אגפים חדשים), תדהר וגוונים (אגף אחד כל אחד) לצד שדרו כללי לבית ספר בית זאב ששינה את פניו. בית ספר נוסף שיזכה לשדרוג כללי הוא מעלות ניסים בו יושקעו כ-850 מילון שקלים במהלך הקיץ הקרוב לצד חצי מיליון שקלים לשדרוג אשכול גני ברקת.

התקנת תקרות אקוסטיות. צילום: עירית עפולה
התקנת תקרות אקוסטיות. צילום: עירית עפולה


בנוסף לבינוי המאסיבי, תשקיע העירייה בקיץ הקרוב כ-3.5 מיליון שקלים לטובת שדרוג וחידוש מוסדות חינוך שונים ברחבי העיר שיכללו בין היתר החלפת מזגנים בסכום של 300 אלף שקלים, הקמה והחלפה של הצללות בסך של 300 אלף שקלים, פיתוח בגני ילדים חדשים בסך 200 אלף שקלים, צביעה של 40 גני ילדים נוספים, עבודות חשמל בעלות של 350 אלף שקלים, איטום גני ילדים, החלפת מטבחים בגני ילדים, החלפת גגות, דלתות וחלונות, החלפת חול בגני הילדים, ציפוי מגרשי ספורט ועוד.
ראש העיר, אבי אלקבץ, אמר: "כפי שהבטחתי עם כניסתי לתפקיד, בעקבות הפערים שנוצרו בשנים האחרונות והגידול הדמוגרפי המואץ החלטנו לבנות ולשדרג את כלל מוסדות החינוך לטובת כל ילדי עפולה שילמדו במבנים חדשים ומשודרגים"