עפולה: קונסול רוסיה השתתף בטקס חלוקת מדליות לווטרנים בעיר

במעמד קונסול רוסיה בישראל, ראש העיר וחברי מועצת העיר מיכאל ברקן ובוריס יודיס חילקו מדליות הנצחה מטעם ישראל ורוסיה. צילום: דוברות עיריית עפולה

עיריית עפולה קיימה טקס חלוקת מדליות הנצחה לווטרנים הגיבורים תושבי עפולה שהשתתפו במלחמת העולם השנייה במעמד ראש העיר אבי אלקבץ, המשנה לראש העיר ד"ר מיכאל ברקן, חבר המועצה ומחזיק תיק הקליטה ד"ר בוריס יודיס ואורח הכבוד קונסול רוסיה מחוז חיפה איגור פופוב.
ראש העיר אבי אלקבץ הזכיר בנאומו את החלק העצום של הצבא האדום בניצחון על הנאצים והשווה את הניצחון על גרמניה הנאצית לניצחון על מגפת הקורונה בימים אלה והביע תקווה שהגרוע ביותר כבר מאחורינו. בסיום דבריו בירך אלקבץ את הווטרנים וציין כי אחרי השנה הקשה שעברה עליהם, חשוב שנציין כראוי את חגיגות יום הניצחון.
המשנה לראש העיר ד"ר מיכאל ברקן, האחראי על "מועצת אזרחים וותיקים" וד"ר בוריס יודיס, האחראי על תיק קליטה, בירכו את כל הנוכחים וציינו כי בתקופה הקשה של המגפה הציבה עיריית עפולה את האזרחים הוותיקים בראש סדר העדיפויות. קונסול רוסיה, איגור פופוב, הודה לראש העיר אבי אלקבץ, חברי מועצת העיר וצוות מחלקת הקליטה על ארגון האירוע החגיגי הזה, והביע תקווה לשיתופי פעולה פורים גם בעתיד.
האירוע התקיים במועדון "מקבץ דיור" עפולה, ביוזמת מחלקת הקליטה של העירייה ובשיתוף עם ארגון ניצולי שואה בהנהלת מיכאיל קושנירוביץ'. זהו למעשה האירוע הראשון לאחר תקופה ארוכה בה לא התקיימו אירועים במועדון מקבץ דיור שהתמלא שוב על פי הנחיות משרד הבריאות