עפולה: צעירה במצב קשה לאחר שנדקרה במרכז העיר- פלסטיני נורה ונעצר

הצעירה שהותקפה באמצע היום בלב ליבה של עפולה פונתה למרכז הרפואי העמק עם פגיעות פנימיות והיא הועברה ליחידה לטיפול נמרץ. הפלסטיני שנורה פונה מהזירה כחצי שעה לאחר תפיסתו על ידי צוות מד"א. במשטרה אומרים כי כל כיווני החקירה נבדקים

צעירה בת 18 מעפולה, נדקרה היום לפני הצהריים במרכז העיר, והתמוטטה סמוך לסניף ארומה. חובשים ופראמדיקים של מד"א ממרחב גלבוע העניקו לצעירה טיפול רפואי ופינו אותה למרכז הרפואי העמק בעיר במצב בינוני עד קשה כשהיא דקורה בפלג גופה העליון.
הפאראמדיקים של מד"א שימי פרג'י ונתי לאייני סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה. נערה כבת 18 ישבה על כיסא בכניסה לחנות כשהיא בהכרה וסובלת ממספר פציעות מדממות בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים והיא פונתה במצב בינוני עד קשה לבי"ח העמק הסמוך". כוחות משטרה הוזנקו לזירת האירוע במרכז העיר והחלו לאסוף ממצאים. בהמשך הוזנקו כוחות השיטור לזירה נוספת ברחוב ירושלים בעיר.

החשוד במעשה הדקירה רגע רגע לאחר מעצרו
החשוד במעשה הדקירה רגע רגע לאחר מעצרו

כוחות המשטרה שהגיעו למקום תוך זמן קצר, זיהו חשוד אשר סירב לעצור והחל להימלט. הכוחות ירו לעבר החשוד, תושב ג'נין בשנות השלושים בחייו באזור הרגליים, עד אשר הוא נעצר וברשותו נתפס סכין. במשטרה הוסיפו כי בשלב זה החקירה בעיצומה וכל כיווני החקירה נבדקים.
ממהרכז הרפואי העמק בעפולה נמסר כי מצבה של הצעירה קשה מאד והיא מטופלת בחדר הלם. לאחר שיוצב מצבה ונערכו לה בדיקות הדמייה, התברר כי היא סובלת מפגיעות פנימיות. "מצבה מוגדר בשלב זה קשה מאד אך יציב והיא עוברת ליחידה לטיפול נמרץ”, הוסיפו בבית החולים.

• "ראינו בלייב איך הפלסטיני נתפס"

בשתי הזירות, במרכז העיר וברחוב ירושלים התגודדו במהלך האירועים רבים מתושבי העיר שמשוכנעים כי מדובר בפיגוע על רקע חבלני. עד לאירוע סיפר כי הפלסטיני רץ לאורך הרחוב בזמן שהשוטרים פתחו במרדף אחריו, “זה היה כמו קטע מסרט, אבל סרט רע. ראינו בלייב איך הוא נתפס ונשכב על הרצפה”.
מיד לאחר תפיסתו זרמו לזירה כוחות משטרה רבים, כולל משירות הבטחון הכללי. לאחר כחצי שעה מתפיסתו פונה הפלסטיני באמבולנס של מד”א גלבוע כשהוא מדמם בפלג גופו התחתון.

תמונות מאירוע הדקירה בעפולה ולכידת החשוד במעשה: