עפולה ציינה את יום ההליכה הבינלאומי בטיילת

לרגל יום ההליכה הבינלאומי נהנו עשרות תושבים מהפנינג בריאותי-ספורטיבי עם דוכני משקה וחטיפי בריאות שהתקיים בטיילת ע"ש צדוק יוסף ז"ל שזכתה לשדרוג בשלטים חדשים

עפולה צועדת קדימה: מאות תושבים וצועדים ציינו את "יום ההליכה הבינלאומי" שהתקיים בעפולה באמצעות הפנינג בריאותי-ספורטיבי שצוין במשך יומיים.
כזכור, ראש העיר אבי אלקבץ הצהיר כי אחת המטרות שלו להפוך את עפולה לעיר של בריאות המטפחת אורח חיים בריא וכחלק מהחזון ציין לראשונה אגף הספורט העירוני בהובלת שלומי אלבז החליט לציין את היום הבינלאומי בהפנינג שמטרתו לעודד את המודעות לכושר ועשיית ספורט ולקדם את חשיבות הפעילות הגופנית כאבן דרך בסיסית לאורח חיים בריא.
המיזם הארצי הינו ביוזמת משרד התרבות והספורט בשיתוף משרד הבריאות, 'אפשרי בריא', קופת חולים כללית, עיריית עפולה ואגף הספורט העירוני ברשת שחקים, אגף התרבות, ומרכז הצעירים. ההפנינג החל ביום חמישי האחרון בהשתתפות ראש העיר אבי אלקבץ ונציגי משפחת יוסף שעל שם אב המשפחה צדוק יוסף ז"ל קרויה הטיילת, וכלל סיור לאורך הטיילת המשודרגת שזכתה לחידוש השילוט לאורכה וכן דוכנים צבעוניים לחלוקת בקבוקי מים, חטיפי בריאות, בנדנות ומגני זיעה לצועדים.

מעודדים אורח חיים בריא. צילום: דוברות עפולה
מעודדים אורח חיים בריא. צילום: דוברות עפולה

למחרת נערכה 'תחרות הצעדים' הרשמית של העיר כאשר הזוכים שעשו את מספר הצעדים הגדול ביותר זכו בפרסים. באגף הספורט ציינו כי בעקבות האירוע המוצלח יקיימו מדי שנה את האירוע בטיילת שאורכה 3,500 מטרים והיא מחברת בין העיר התחתית לשכונות העליונות, עפולה עילית וגבעת המורה ונושאת את שמו של צדוק יוסף ז"ל שהיה סגן ראש העיר שהיה ממובילי הרעיון לחבר את "העפולות".
מנהל אגף הספורט שלומי אלבז אמר: "אני מודה לראש העיר אבי אלקבץ, על התמיכה הענפה בתוכנית האב העירונית בספורט ואורח חיים בריא וקידומה בכל שכבות הגיל. אני מזמין את כל התושבים- הורים וילדים לצאת מהבית, להשתתף באירועי הספורט ולטפח בכל בית מדי יום לאיכות החיים ואורח חיים בריא".

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|