עפולה: צוות נייל סטודיו ארח נשים מעמותת "החצר הנשית"

טל חנו, מנהלת הסניף: "אני מאמינה בלתת לאישה העצמה נשית לעצמאות כלכלית ואנחנו כאן תמיד בשביל אותן הנשים. בסופו של יום היה לנו העונג לארח אותן"

לרגל יום האישה הבינלאומי שצוין לאחרונה, רשת נייל סטודיו נרתמה לארח ב-20 סניפים שלה הפרוסים בכל רחבי הארץ, ובין היתר גם בעפולה, את עמותת "החצר הנשית" – (מתוכנית "נערות ונערים למען הקהילה"). 13 קבוצות בפריסה ארצית לוקחות חלק בתכנית- כחלק משירות לאומי. החצר הנשית היא עמותה שנותנת את החסות והמעטפת המקצועית לתכנית.

במסגרת שיתוף הפעולה המבורך, טל חנו, מנהלת סניף נייל סטודיו בעפולה הזמינה את הקבוצה מעפולה והסביבה להכיר מקרוב את עולם היופי. "אני והצוות נערכנו לבואן של הבנות עם המון התרגשות", סיפרה חנו, "במכון הצבנו עמדות טיפולים מפנקות לתריסר נשים. בין היתר היו עמדות של טיפולי מניקור ולק ג'ל, טיפול יופי קוסמטי מפנק, טיפול איפור יופי ועמדת קפה ועוגיות למשך כל היום. דאגנו במקביל גם למוזיקה ואווירה מרגיעה ואינטימית. היה לי באופן אישי ולכל הצוות נעים ומרגש מאוד להכיר את הנשים, לשוחח עימן ולהקדיש זמן לתרומה והענקה לאחרת. אני מאמינה בלתת לאישה העצמה נשית לעצמאות כלכלית ואנחנו כאן תמיד בשביל אותן הנשים. בסופו של יום היה לנו העונג לארח אותן ונשמח כמובן לפגוש אותן גם בשנה הבאה- כחלק מהמסורת של סניף נייל סטודיו בעפולה".

מלוות הקבוצה שהתארחה בנייל סטודיו עפולה סיפרה: "מתחילת היום ועד סופו, הנשים הנהדרות והמקצועיות מנייל סטודיו סניף עפולה ובראשן טל חנו, פינקו, השקיעו והעניקו טיפול מקצועי ואוהב לצעירות שלנו. הן נהנו מאוד ממהלך היום ומהאווירה המיוחדת. זו הייתה הפוגה ורגיעה משגרת השירות הלאומי שהן מבצעות בימים אלה. אני רוצה להודות מקרב הלב לכל הנשים הנפלאות של נייל סטודיו עפולה, על חוויה מרוממת ומפנקת שהן העניקו לנו".

עפולה: סינגל שני ליוצר אורי דנינו

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|