עפולה: פרס שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן הוענק לדללין דסטאו

הפרויקט ההתנדבותי המשמעותי שהקים דללין לאחרונה ושאותו הוא מנהל נקרא "משפאחה". מדובר בארגון למען ילדים יתומים, בפריסה ארצית, שמעודד בני נוער לסייע לילדים יתומים

גאווה גדולה והתרגשות בכפר הילדים והנוער הממלכתי-דתי בעפולה עילית מייסודו של המפעל להכשרת ילדי ישראל. דללין דסטאו, חניך כפר הילדים והנוער הממלכתי-דתי בעפולה עלית, זכה השבוע בפרס שר החינוך לשנת תשע״ט לנוער מתנדב ע״ש אלעד ריבן ז״ל.
דללין, תלמיד כיתה י"ב בישיבה התיכונית אמי"ת יהודה, זכה בפרס על פעילותו הענפה ועל מעורבותו החברתית שהחלה עוד כשהיה תלמיד כיתה ז' וכיהן במועצת התלמידים בבית הספר. בהמשך שימש בתפקיד יו״ר מועצת הנוער הרשותית בעפולה וכיו״ר ועדת נוער וקהילה במועצה המחוזית, וכיום הוא נציג בני הנוער במחוז צפון. הפרויקט ההתנדבותי המשמעותי שהקים לאחרונה ושאותו הוא מנהל נקרא "משפאחה". מדובר בארגון למען ילדים יתומים, בפריסה ארצית, שמעודד בני נוער לסייע לילדים יתומים, להעניק להם תמיכה רגשית לימודית וחברתית, כל זאת כדי לחזק אותם ולתת להם כלים כדי שיוכלו להתמודד ביתר קלות עם האתגרים שניצבים מולם.
משה דולב, מנכ"ל המפעל להכשרת ילדי ישראל וצוות הכפר הגיעו לטקס כדי לחבק ולהוקיר את פעילותו יוצאת הדופן של דללין. משה דולב: "אני מברך את דללין על זכייתו בפרס המכובד. דללין הוא דוגמה לנער עם מוטיבציה גדולה ולב ענק שמחפש כל הזמן כיצד לפעול למען אחרים. דללין מצליח לשלב את ההתנדבות עם הלימודים ויש לו תכונות של מנהיג. אני צופה לו גדולות".