עפולה: "פרי עמלנו" במופע הצדעה לאירוויזיון

פרי עמלנו הוא מופע השיא של התלמידים, מביא אל הבמה את תוצרי העבודה המאומצת בסטנדרטים הגבוהים ביותר

130 תלמידים, נגנים וזמרים מכתה ז' עד יב' העלו על במת היכל התרבות בעפולה את מופע "פרי עמלנו" המסורתי,  באירוע נוצץ ומרהיב. המופע נערך השנה בסימן הצדעה לאירוויזיון. הקרדיט לרעיון למופע הוא של יורם צדוק – המעבד המוזיקלי של חבורות הזמר, אשר יחד עם לילך מידן מנהלת הקונסרבטוריון העירוני הניחו את היסודות לבניית הרפרטואר שהוביל את הערב כולו. השירים נבחרו, עיבודים חדשים הוזמנו ונכתבו במיוחד על ידי יורם צדוק ואורי חודורוב. צוות גדול של מורים יחד עם המנצחים שמעון בלאו ודימה קרייזלבורד התחילו בעבודת הכנה עם התלמידים, אליהם הצטרפה דקל בכר על הכוריאוגרפיה, התלבושות והבימוי.

פרי עמלנו הוא מופע השיא של התלמידים, מביא אל הבמה את תוצרי העבודה המאומצת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. השנה כאמור עמד המופע כולו בסימן האירוויזיון, ועלה 4 פעמים מול ההורים, ומול תלמידי בתי הספר. הבמה נצבעה במשחקי תאורה צבעוניים, תלבושות מרהיבות, תפאורה מפתיעה, צלילים, תנועה ,ביצועים מרגשים ושפע כישרונות והכל על ידי בני הנוער המובילים בעיר.

ערב זה, המהווה אירוע עירוני מרכזי, נוצר בשיתוף פעולה גדול בין מספר גורמים בעיר ביניהם ראש העיר אבי אלקבץ, סמנכ״ל חינוך טינה ולדמן, צוות מינהל חינוך בעירייה, מנהלות בתי הספר, רשת שחקים, והצוות המקצועי של הקונסרבטוריון העירוני. האירוע שנוצר, מהווה אבן דרך בכל הקשור ללימוד המוסיקה בעיר וצפויות תוכניות מרחביות שיגיעו לכלל התושבים.