עפולה: פסטיבל שילובים חוזר

אחרי הפסקה בת מספר שנים חוזר 'פסטיבל שילובים' הפופולרי עם שם "MIXART" ומיתוג חדש ויתארחו בו אמנים שונים כמו עידן חביב, יובל דיין, דיוויד ברוזה, שי צברי, משפחת אלאייב, אניה בוקשטיין ועשרות אמנים מקומיים.

"פסטיבל שילובים" שמשך אליו במשך שנים אלפי תושבים וחובבי תרבות מעפולה והסביבה יחזור בחג סוכות הקרוב (14-19.10) עם תוספת חדשה לשמו וייקרא החל מהשנה "מיקס ארט" ("MIXART").
פסטיבל מיקס-ארט לשילובים באמנות הינו פסטיבל רב תחומי אשר שם לעצמו כמטרה לייצר שילובים בין ז'אנרים תרבותיים ושלל אמנויות ולארח חמישה ימים של מוזיקה, מחול, אמנות הווידיאו ואנימציה, תאטרון ופואטרי סלאם, DJ'S ותופעות מוזיקליות עכשוויות.
הפסטיבל חוזר במתכונת מחודשת אמנותית מתמיד, הקונספט יהיה זהה לשנים עברו וישלב מגוון רחב של אירועי תרבות ואמנויות בכל רחבי העיר לצד אירועי מקור שיביאו בשורה מסקרנת ומתחדשת ברוח התקופה.
אחד החידושים שיציג הפסטיבל השנה הוא מופע הפתיחה הרשמי שישלב מוזיקה ווידאו-ארט. כאשר על בית היכל התרבות יוקרנו קטעי וידאו ארט ואנימציה ובהמשך יתקיים פואטרי סלאם בשילוב ביט בוקס, מחול מטורף ואינטראקטיבי בשיתוף הקהל ולסיום אמן המוזיקה האלקטרונית דניאל סלבובסקיknives)  water).


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


בין השמות הבולטים שייטלו חלק בפסטיבל ויופיעו בהיכל התרבות אפשר לציין את הזמרים עידן חביב שיארח את יובל דיין למופע משותף (14.10), משפחת אלייב ושי צברי (15.10), זמרי האופרה הישראלית, הרכב GOOD NEWS', ולדימיר מינקין ומופע של אניה בוקשטיין בערב אמנים עולים משותף עם אגף הקליטה, וצופעים נוספים רבים ומגוונים כמו כן יתקיימו בפסטיבל מופע הצדעה לעדה התימנית "תאכזינה – מתימנה ועד כאן" הכולל הופעות והרצאות, מופע הצדעה לזמר המזרחי עם המרצה אופיר טובול והזמר המקומי נהוראי בוחבוט בשיתוף מרכז צעירים, מופע אנדלוסי עם הזמרים אלעד אלישע ויורם פרץ, מופע ג'אז לילידים "ילדוג'אז" בבית המוזיקה, שמחת בית השואבה עם להקת "אגדתא" בבית 'אתחלתא', שירה בציבור עם צליל בירן עם להקת שיר בעמק בקונסרבטוריון העירוני, הרקדה המונית בבית ויצו, והפסטיבל יינעל באירוע שיתקיים בגלריה העירונית ויכלול תערוכה, מופע מחול ומוזיקה מקורית במסגרתו יציגו אמני העמק יצירות חדשות שנעשו בשיתוף פעולה ובעבודה קבוצתית.


פסטיבל עפוליז
פסטיבל אורח- עפוליז


בנוסף, הפסטיבל יציג השנה חידוש כאשר יארח את פסטיבל  Afuliz המצוין שיתקיים בשוק העירוני הישן בין התאריכים ה-15-17.10, כל יום בין השעות 18:00-23:00. אירועי Afuliz יכללו שלוש במות מוזיקה live- במה אקוסטית, במת הרכבים, במת די ג'יי, תערוכת אומנות בתוך החנויות וכן תערוכות חוץ ומייצבי אומנות ברחובות המרכזיים של השוק של אמנים מקומיים ואומנים בסדר גודל ארצי. עוד יתקיימו הופעות במרחב- תאטרון רחוב של קבוצת התאטרון הקהילתי, פרפורמנס ומחול ודוכני מכירה אומנות ואקססוריז של אומנים מקומיים והכל באווירת שוק, מוזיקה, מסעדות וברים פתוחים. פרטים נוספים על המופעים השונים אפשר לקבל בעמודי הפייסבוק של "עיריית עפולה", "תרבות בקהילה", "ואהבת-אומנות חדשה בשוק הישן" ובכלי התקשורת.