עפולה: פטור מארנונה לבעלי עסקים לשלושה חודשים

אבי אלקבץ: "למרות שפטור לשלושה חודשים רצופים מכביד באופן משמעותי על קופת העירייה, העדפתי להעניק פטור בדרך הזאת על מנת להקל עם בעלי העסקים, המהווים עמוד שדרה חיוני בעיר ומעסיקים תושבים רבים"

אבי אלקבץ, עדכן לפני זמן קצר כי הוא החליט לפטור את בעלי העסקים מתשלום ארנונה למשך שלושה חודשים – וזאת בעקבות משבר נגיף הקורונה שפגע קשות בכל הסקטור העסקי בבירת העמק.
בהודעה רשמית כתב אלקבץ: "אני שמח לבשר כי החלטתי להעניק פטור ארנונה לבעלי עסקים למשך שלושה חודשים- מרץ, אפריל ומאי. לשמחתי, משרד הפנים העניק לנו את האפשרות להעניק פטור מארנונה לעסקים בלבד לשלושה חודשים או לחילופין להעניק פטור של 25% בחודש לכל השנה. למרות שפטור לשלושה חודשים רצופים מכביד באופן משמעותי על קופת העירייה, העדפתי להעניק פטור בדרך הזאת על מנת להקל עם בעלי העסקים, המהווים עמוד שדרה חיוני בעיר ומעסיקים תושבים רבים. בעלי עסקים אשר כבר שילמו את הארנונה לחודשים אלו, יקבלו החזר אוטומטי ישירות לחשבון. עיריית עפולה תעמיד את כל הסיוע האפשרי לבעלי העסקים, לא רק בארנונה, אלא גם בעידוד רכישה וקיום אירועים אשר ייטיבו עם העסקים. אני שב וקורא לתושבי עפולה לקנות את מה שהם צריכים מבעלי עסקים בעיר ובכך להמשיך ולסייע לכלכלה המקומית", לשון ההודעה.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|