עפולה: "עם כל הכבוד להירש- אין לנו אפשרות לשלם 30 אלף בחודש"

בעפולה ירדו מהחלוץ (דרש חוזה לעונה וחצי) בגלל עלויות השכר הגבוהות וגם בגלל המצב הפיננסי של המועדון. אלמוג שנקור עבר בבקרה, מתיאס מרטין הצטרף לאימונים. צילום: אבי רביבו

בהפועל עפולה עשו מאמצים גדולים לחזק את השורות עם חלוץ בכיר במהלך חלון ההעברות של ינואר, כאשר אחד השמות הבולטים שהיו על הפרק היה שחר הירש.
אלא שלאחר מו"מ ארוך החליטו ראשי המועדון, בצעד אחראי ושקול יש לומר, לוותר על החלוץ בגלל עלויות השכר הגבוהות. השחקן, כך לפי ההערכות, דרש חוזה לעונה וחצי ועלות השכר שלו (ברוטו) נאמד בכ-30 אלף שקלים בחודש, סכום מופרז בהתחשב במצב הכלכלי שלי המועדון. "עם כל הכבוד לשחר הירש, אבל אנחנו מוכרחים לגלות אחריות כלפי המצב של הקבוצה. במצב הנוכחי אין לנו אפשרות לשלם סכום של כ-30 אלף בחודש. אם היינו הולכים על העסקה-זה היה פשוט חוסר אחריות מבחינתנו", אמרו במועדון.

אלמוג שנקור עבר בבקרה, מתיאס מרטין הצטרף

בינתיים במועדון קיבלו החלטה לא לשחרר אף אחד מהסגל הקיים. במקביל, הקשר המקומי המוכשר אלמוג שנקור עבר בבקרה והצטרף לסגל. מי שעוד הצטרף לאימונים הוא החלוץ הארגנטינאי מתיאס מרטין ששיחק בקבוצה בעבר הלא רחוק. האחרון חוזר אחרי היעדרות ארוכה עקב פציעה ומאחר ובקבוצה חייבים לו כסף אז החליטו להגיע מולו להסדר ולסכם איתו עד תום העונה (יש לו כרגע בעיה בנושא הויזה). "אני שמח ששנקור עבר בבקרה. השאיפה שלנו היא שיהיו כמה שיותר עפולאים בסגל", אמר היו"ר עמיר נוי. בקבוצה יצאו עם תחושת אכזבה אחרי התיקו מול הפועל ר"ג בחוץ (1:1) במשחק שבו העפולאים הפגינו יכולת עדיפה והובילו 1:0 עד הדקה ה-80. "זו בהחלט אכזבה גדולה. היינו הרבה יותר טובים והחמצנו שתי נקודות יקרות", אמר שחקן בקבוצה.