עפולה עלית: רשת מחסני השוק תשיק בשבוע הבא סניף חדש

הסניף החדש יחליף את קו אופ -שופ בעיר ויספק מענה ראוי לתושבי עפולה עילית והסביבה. הפתיחה הרשמית תלווה בהפנינג חגיגי. צילום: יח"צ מחסני השוק

רשת מחסני השוק, תחנוך ביום שני הקרוב סניף חדש של הרשת בעיר עפולה עילית. הפתיחה הרשמית תלווה בהפנינג חגיגי ובשלל מבצעים משתלמים לרגל הפתיחה. השקת הסניף תתקיים בנוכחות השדרה הניהולית של הרשת, מכובדי העיר ותושבי עפולה והסביבה, המוזמנים לקחת חלק במעמד וליהנות מעשרות מבצעים אטרקטיביים.
הסניף החדש ממוקם ברחוב קפלן 10 עפולה עילית ויחליף את קו אופ שופ הוותיק. סניף מחסני השוק, יכלול קצביית פרימיום, מחלקת פירות וירקות טריים, טואלטיקה, מעדניה, מחלקת קפואים, מחלקת יבשים, דגני בוקר ועוד.
רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק ארצית ומובילה המונה 67 סניפים ברחבי הארץ בבעלותן של משפחות נעמן וכהן.
איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, מסר "אנו שמחים לחנוך את הסניף החדש של מחסני השוק, ולאפשר לתושבי העיר והסביבה ליהנות ממגוון מוצרי איכות טריים, לצד שירות לקוחות מקצועי ובלתי מתפשר, המהווה בראש ובראשונה נר לרגלנו. הסניף החדש מציג מחלקות מגוונות המותאמות לכל צורך וכולל קצביית פרימיום המשווקת מבחר בשרים עסיסיים ומשובחים במיוחד".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד הוסיף נעמן "אנו נוהגים להוביל מהלכים שיווקיים משתנים ואטרקטיביים במיוחד מדיי שבוע על כן, אנו מזמינים את הציבור הרחב להצטרף לעשרות אלפי עוקבים של עמוד הפייסבוק של הרשת וליהנות מצרכנות נבונה".
רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק בפריסה ארצית המונה 67 סניפים מצפת ועד אילת. הרשת, אשר נוסדה לראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. לאחרונה, רכשה הרשת את רשת קו-אופ והפכה לרשת השיווק החמישית בגודלה בישראל. מחסני השוק נמצאת בבעלות ובשותפות שווה בין משפחת נעמן לבין משפחת כהן.
החברה נמנית בין נותני החסות הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל באר-שבע. הרשת מעניקה במסגרת חברות במועדון הלקוחות הנחות והטבות בתחומי התרבות, הצריכה והספורט. הרשת הצטרפה לפני מספר שנים למגזין דאנס של גלובס אשר דירג אותה בין 100 החברות המובילות והגדולות בישראל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

רשת מחסני השוק, הנה אחת מרשתות הדיסקאונט הבולטות בישראל. פועלת רבות על מנת להוזיל את סל המוצרים של לקוחותיה הנאמנים באמצעות מבצעים עמוקים והוזלות בכל הקטגוריות. הרשת מפעילה שירותי אונליין מתקדמים באתר נגיש ונוח המציע שירות מקצועי ומהיר של מוצרים טריים ואיכותיים במחירי סניפי הרשת. בנוסף, מפעילה הרשת בסניפים אחדים את המטבח של ג'ולי, שירותי אוכל מוכן הפועלים במהלך השבוע ומהווים פתרון אולטימטיבי גם לסופי שבוע ולחגים.