עפולה עלית: נחנך פרויקט 'נחל המורה' בשכונה

עלות הפרויקט החוצה את שכונת הוותיקים בעפולה עילית וכולל ערוץ נחל משודרג, שני גשרים החוצים אותו, מדשאות וספסלי ישיבה מוצלים כשישה מיליון שקלים. צילום: דוברות עיריית עפולה

בשעה טובה נחנך פרויקט שיקום נחל 'המורה' החוצה את שכונת הוותיקים בעפולה עילית בהפנינג בהשתתפות ראש העיר אבי אלקבץ, סגניו חביב פרץ ושלמה מליחי, חברי מועצה, הנהלת העירייה ומאות ילדים והורים שנהנו מהפנינג עצמאות שכלל מתנפחים, דוכני אוכל, מתחמי פעילות לילדים ותחרות "חפש את המטמון" נושאת פרסים.
כזכור, לפני מספר שנים החלו עבודות לשדרוג הפארק אך מסיבות שונות נתקע הפרויקט ולא קודם עד לכניסתו של אלקבץ לתפקיד ראש העיר. מיד עם כניסתו קיים אלקבץ סיור במקום בסופו זכה תוואי הנחל המוזנח החוצה את השכונה הוותיקה לשניים לשדרוג משמעותי שכלל תחילה עבודות ניקוי ושיקום של תוואי הוואדי, יצירת שבילי הליכה מוארים לאורכו, מעין טיילת מתפתלת ומתחם ציבורי בלב הפארק אליו ניתן להגיע באמצעות שני גשרים קטנים שיאפשרו את חציית הנחל מגדה אחת לשנייה.

ראש העיר אלקבץ חונך את הפארק
ראש העיר אלקבץ חונך את הפארק

במהלך חנוכת הפארק הזמין ראש העיר אבי אלקבץ את הפעילה החברתית עדי דוד לגזור יחד את הסרט שהוקם בשיתוף קק"ל וינציח את זכרם של שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו בפיגוע החטיפה המזעזע גוש עציון בקיץ 2014 נפתלי פרנקל, אייל יפרח וגלעד שער זיכרונם לברכה.