עפולה עילית: כתובות תג מחיר רוססו בשכונה

הכתובות "מוות לערבים", "תג מחיר" ונקמה רוססו במספר מוקדים בשכונה. עיריית עפולה: "אנחנו מאמינים כי משטרת ישראל תנקוט בכל האמצעים הדרושים למצוא את המרססים ולהעמיד אותם לדין"

מתוח בשכונה: בראשית השבוע רוססו כתובות נאצה בגנות המגזר הערבי במספר מוקדים בשכונת עפולה עלית. בין היתר אותרו כתובות בסמוך לקו אופ ובאזור התעשייה בשכונה.

בכתובות נכתב "מוות לערבים", "תג מחיר" ונקמה. תושבים בעיר שראו את הכתובות ציינו כי המשטרה חייבת לאתר את המרססים בהקדם. תושב השכונה הוסיף: "עם כל המתיחות שיש היום בשכונה, בעקבות פרשת המכרזים שנחשפה, אני דוחה מכל מקום את ריסוס הכתובות הללו. זה לא רואי ולא מכובד וסתם יוצר שנאה ומתיחות בין המגזרים, מתיחות שגם כך מורגשת היום במשנה תוקף. אני חושש שהכתובות הללו יכולות להוביל לאירועים יותר קשים, ולכן על קברניטי העיר והמשטרה לפעול בנושא, במטרה להשיב את השקט לשכונה ולעיר. זה לא משרת אף אחד. במקרה הזה הכתובת על הקיר תרתי משמע", סיכם התושב.

כתובת תג מחיר שרוססה באזור התעשייה בעפולה עלית
כתובת תג מחיר שרוססה באזור התעשייה בעפולה עלית

בעיריית עפולה פעלו במידית לטיפול במחיקת הכתובת. בתגובה רשמית לריסוס הכתובת אמרו בעירייה: "עיריית עפולה מגנה מעשי הסתה וונדליזם אילו הפוגעים במרקם היחסים הטוב ובשיתוף הפעולה הקיים עם האוכלוסייה הערבית בעיר.
אין לנו ספק שמדובר בקומץ שולי וחריג שאינו מעיד על הכלל בעיר, אותו יש להוקיע ולהעמיק לדין. אנחנו מאמינים כי משטרת ישראל תנקוט בכל האמצעים הדרושים למצוא אותם ולהעמידם לדין".