"ברחנו מהבניין מחשש שהאש תתפשט"

אשה בת 70 נספתה היום בצהריים בשריפה עם תוצאות קשות ברחוב בן צבי בשכונת גבעת המורה בעפולה. דיירת בבניין: "יצאנו במהרה החוצה וקראנו לכול הדיירים לעזוב את הבניין. אחר כך הזעקנו את כוחות ההצלחה. המחזה במקום לא היה קל למראה בלשון המעטה". צילום: רוני פרץ

אישה בת 70 נספתה ביום שני בצהריים בשריפה שפרצה ברחוב בן צבי בשכונת גבעת המורה. פראמדיקים קבעו את מותה של האישה במקום, לאחר שהגיעו אליה כשהיא ללא רוח חיים.
סגן מנהל מרחב גלבוע במד"א ויסאם זועבי סיפר: "כשהגענו למקום הדירה עלתה באש והיה עשן רב וסמיך. לאחר שכוחות הכיבוי כיבו את השריפה והדבר התאפשר נכנסו לדירה. במהלך הסריקות אותרה אישה כבת 70 מחוסרת הכרה, היא הייתה ללא רוח חיים וללא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום."
מדוברות שרותי הכיבוי נמסר כי צוותים של לוחמי אש בפיקודו של רשף רוני פרץ הוזנקו לזירת השריפה שפרצה בקומה הראשונה של בניין בן 6 קומות. במקום חולץ לכוד אחד. הצוותים עסקו בפעולות כיבוי, סריקות ושחרור עשן. בהמשך הגיעו לזירה החוקר התחנתי, החוקר המחוזי ויחידת הכלבנים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"בן זוגי ובנו ראו את האש בדירה מעלינו ואמר בואו נברח מפה לפני שהאש תתפשט. יצאנו במהרה החוצה וקראנו לכול הדיירים לעזוב את הבניין", סיפרה דיירת המתגוררת בבניין. דיירת נוספת הוסיפה: "רק לפני כחודשיים הייתה בבניין שריפה. עכשיו אנו נתקלים בשריפה קשה מאוד עם תוצאות קשות. היה מאוד קשה לראות את כל תהליך הפינוי של האשה שנמצאה בבית".
עשרות סקרנים התגודדו בסמוך לזירת השריפה שבה פעלו זה לצד זה כוחות כיבוי, משטרה ומד"א. המראה בדירה היה קשה אף הוא, כשכל קירות הבית מפויחים ושחורים.

תמונות נוספות מזירת השריפה: