עפולה: עדיאל אילוז יתמודד לכנסת ברשימה של גדעון סער

אילוז, חבר מועצת העיר עפולה הוצב במקום ה-32 ברשימה. ״לא יכולתי לתמוך עוד בבנימין נתניהו לראשות הממשלה מהסיבות הברורות״, אמר היום אילוז

קופץ לפוליטיקה הארצית: עדיאל אילוז, חבר מועצת העיר עפולה בכהונתה הנוכחית הצטרף היום למפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער. אילוז, הוצב במקום ה-32 שלעת עתה, על פי הסקרים, הוא לא ריאלי.
"אני שמח לבשר על הצטרפותי למפלגה ברשימה הארצית לכנסת ועל תמיכתי במועמדותו של סער לראשות הממשלה״, אמר היום אילוז והוסיף: ״לאחר שנים רבות שתנועת הליכוד שימשה לי כבית ערכי ופוליטי לא יכולתי לתמוך עוד בבנימין נתניהו לראשות הממשלה מהסיבות הברורות והידועות וכאיש ימני ליברלי תמכתי במפלגה שהכי התאימה לי בעת ההיא ומכאן אני רוצה להודות לחבריי לדרך. הצטרפותו של גדעון סער למערכה על ראשות הממשלה טרפה את הקלפים מבחינתי ואני שוב מרגיש בבית הלאומי והערכי שלי יותר מכל. גדעון סער הינו אדם ערכי, ממלכתי, נקי כפיים וישר דרך היודע להפוך את השלם ליותר גדול מסך חלקיו ולשמור על אחדות העם, ארץ ישראל השלמה ועל סמלי המדינה היקרה שלנו. השיח האלים והבוטה שנהיה מנת חלקנו בשנים האחרונות מובילים את החברה הישראלית לאובדן האמון, פילוג, שנאת חינם ולתהום פעורה המאיימת על החוסן החברתי שלנו כעם. לדעתי ולדעת רבים גדעון סער הוא האיש הנכון להרכיב את הממשלה הבאה ולהנהיג את מדינת ישראל בשנים הבאות אל עבר חזון ועתיד טובים יותר למען ילדנו. שמחתי שגדעון סער בחר בי כנציג מוניציפלי בעפולה לרשימה הארצית לכנסת ישראל וכיו״ר המפלגה בעיר. בימים הקרובים נצא לדרך חדשה וצודקת למען עתיד ילדנו".