עפולה עברה בבקרה: בהנהלה גייסו ערבויות אישיות ע"ס מיליון ש"ח

לאחר מו"מ קדחתני הקבוצה צלחה את המשוכה של הבקרה. כעת מקווים בעפולה שהבקרה תאשר תקציב שכר שחקנים בגובה 2.4 מיליון ולא תקציב מינימום (1.9 מיליון), דבר שיאלץ אותם לשחרר שחקנים. כפר סבא הציעה 100 שקלים על רוצ'ט. היו"ר עמיר נוי: "מקווים שלא נצטרך לשחרר שחקנים"

בשעה טובה הפועל עפולה צלחה את המשוכה של הבקרה: הקבוצה עוד לא פתחה את דרכה בליגה וכבר ראשי המועדון נאלצים להתמודד עם אתגרים לא פשוטים מחוץ למגרש עקב הבעיות הפיננסיות והדרישות המכבידות שהציבה הרשות לבקרת התקציבים. ביום חמישי שעבר, במהלך משחק גביע הטוטו מול רמת השרון, ראשי המועדון קיבלו במפתיע מכתב מהבקרה-לפיו הקבוצה ירדה לליגה א' בגלל שלא עמדה בדרישות.

בתחילת השבוע ראשי הקבוצה הבינו כי המצב חמור וגייסו את עו"ד יהב ארגמן-באמצעותו פנו לבית הדין העליון של ההתאחדות על מנת לקבל מהבקרה ארכה של כמה ימים לצורך אישור התקציב, ואכן קיבלו ארכה עד שלשום (רביעי). במקביל, ראשי המועדון עמלו רבות על מנת לגייס את הערבויות הנדרשות ע"ס מיליון שקלים, וחלק מחברי ההנהלה ובראשם עמיר נוי אף גייסו ערבויות אישיות. ברביעי האחרון הגיעו לבקרה היו"ר עמיר נוי, רואה החשבון שגב סיטי, עו"ד יהב ארגמן ומנכ"ל העירייה שלום שלמה ובסופו של דבר לאחר מו"מ קדחתני הקבוצה עברה את המשוכה של הבקרה.

"עברנו משוכה לא פשוטה", אמר היו"ר עמיר נוי, "לבקרה היו דרישות הזויות, וזאת בלשון המעטה. לשמחתי הרבה, צלחנו את המשוכה הזו בזכות כל הגורמים שהתגייסו בראשות ראש העיר אבי אלקבץ. אנחנו עם הפנים קדימה".

 האם ישחררו שחקנים בכירים?

כעת בעפולה מקווים שהבקרה תאשר לקבוצה תקציב שכר שחקנים בגובה 2.4 מיליון שקלים. עם זאת, בקבוצה נערכים גם לאפשרות שהבקרה תאשר לקבוצה רק תקציב מינימום, כלומר 1.9 מיליון שקל. במקרה הזה יאלצו ראשי המועדון ככל הנראה לשחרר שחקן או שניים בכירים על מנת לעמוד בדרישות.
"אחרי מה שעברנו עם הבקרה אני כבר לא אופתע משום החלטה שלהם. אני מקווה שיאשרו לנו תקציב שכר שחקנים בגובה 2.4 מיליון ושלא נצטרך לשחרר שחקנים", אמר היו"ר עמיר נוי. אגב, ראשי הפועל עפולה קיבלו מהפועל כפר סבא הצעה כספית על אדריאן רוצ'ט (100 אלף שקלים), אך בקבוצה מודעים לחשיבותו של השחקן ובשלב זה מסרבים לשחררו.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|