עפולה: סיפור מרגש על העורב הרעב

עורב שביקש להשביע את רעבונו באמצעות עכבר נלכד במלכודת דבק בחצר בית בעפולה ובניסיון לחץ עצמו שבר את רגלו. הוטרינר העירוני שהוזעק למקום העניק לו טיפול והוא יועבר לחי פארק עד להחלמתו המלאה

להקת עורבים שחגה סביב ביתו של תושב עפולה ויצרה חשש בקרב בני המשפחה הביאה לגילויו של עורב פצוע שנלכד במלכודת דבק נגד עכברים. בני המשפחה פנו למוקד העירוני ודיווחו על עורב עם כנף שבורה וקבוצת עורבים שחגה מעל ביתם, מגוננת על העורב הפצוע ותוקפת את העוברים והשבים.
למקום הוזעק פקח וטרינרי שהגיע למרות שהמחלקה הוטרינרית אינה אמונה על טיפול בחיות השדה, מצא שאחת מכנפיו של העורב נלכדה במלכודת הדבק והוא נפצע גם ברגלו. הפקח פינה את העורב למרפאה העירונית שם העניק לו הוטרינר העירוני ד"ר יואל בנט טיפול ראשוני לאחר שנפצע ואיבד דם רב.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


״העורב קיבל טיפול לעצירת הדימום, הזרקת אינפוזיה, מתן אנטיביוטיקה, חיטוי מקומי וטיפול תומך בחימום בתקווה שישרוד בסיום הטיפול״, אמר ד"ר בנט. כעבור מספר שעות אכן התאושש העורב והועבר לפארק העירוני להתאוששות ולגדילת נוצות חדשות.
"חשוב להדגיש שהשירות הוטרינרי לא בנויים לטיפול בחיית השדה ועשינו זאת כחמלה לעורב המסכן. יתרה מכך, עורב נחשב למטרד וניתן להדביר אותו כמו עכברים על פי החברה להגנת הטבע אך אני שמח שהפעם הצלחנו להציל חיים ובקרוב ישוב העורב לחיק משפחתו" סיכם הוטרינר את המבצע המוצלח.

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|

סמוך לטירת צבי: סוכלה הברחת נשק גדולה

|