עפולה: סיעת "למען דור העתיד" הודיעה על תמיכה במירון

ראש העיר מירון, עומד בראש סיעת "תנופה לעפולה", הודה לנציגי התנועה ואיחל להם בהצלחה

סיעת "למען דור העתיד" המייצגת את הקהילה האתיופית בעיר לצד רשימת באנד- ביחד, הודיעה על תמיכתה בראש העירייה איציק מירון. "אנו רואים בחתימת הסכם התמיכה עם מירון המשך טבעי למערכת היחסים שלנו, שהייתה מצוינת והובילה להישגים רבים לקהילה ולטובת העיר", אמרו נציגי הסיעה.
במהלך הקדנציה הנוכחית הוקמו עבור הקהילה בתי כנסת, הופעלו פרויקטים חברתיים וחינוכיים קהילתיים רבים והוקם מוקד קליטה המסייע לבני העדה. שיא שיתוף הפעולה היה בהגשמת החלום של בני העדה בהקמת מרכז המורשת של הקהילה, שייחנך בקרוב וישמש להתכנסויות בני הקהילה ויספר את סיפור עלייתם של בני הקהילה מאתיופיה ואת סיפור השתלבותם בחברה הישראלית.
בין הצדדים נערכו מספר פגישות באווירה חיובית, שלאחריהן נחתם ההסכם על ידי סולי אלמיהו, מנשה מקונן ודבי סולומון. לחתימת ההסכם הצטרף גם גבי בריהה, אחד ממנהיגיה הבולטים של העדה בשנים האחרונות.
ראש העיר מירון, עומד בראש סיעת "תנופה לעפולה", הודה לנציגי התנועה ואיחל להם בהצלחה: "פעלנו רבות בעבר לשלב את בני הקהילה בחברה העפולאית בכל התחומים, וההסכם הזה נותן בהחלט רוח גבית להמשיך בשילוב ידיים כדי שנמשיך ולפעול למען דור העתיד של הצעירים בעיר בכלל ובני העדה בפרט".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|