עפולה: סוגיית הציביון הגיעה לשולחנו של היועץ המשפטי לממשלה

במשרד המשפטים אישרו כי פניות בנוגע להתבטאויותיו של אלקבץ בסוגיית הציביון הגיעו למשרד והן נבחנות. מטה אלקבץ בתגובה: "אין לנו ספק כי הבדיקה, שנעשתה בעקבות פניית ארגוני שמאל קיצוניים, תסתיים בלא כלום"

שוב לא שקט: כתב גלי צה"ל פרסם בבוקר יום רביעי שבוע כי אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה בוחן את אפשרות פסילתו של אבי אלקבץ ראש העיר עפולה לשעבר- מלהתמודד על ראשות העיר בבחירות הקרובות ב-30 באוקטובר. הסיבה: התבטאויותיו בנושא הציביון היהודי בעיר לכל אורך הקמפיין שהוא מנהל בחודשים האחרונים בבירת העמק.
ממשרד המשפטים נמסר בתגובה: "פניות בעניין זה התקבלו במשרדנו והן נבחנות”.
ממטה אלקבץ נמסר: "אנחנו לא מכירים כל בדיקה של היועץ המשפטי לממשלה בנושא. אבי אלקבץ לא מנהל קמפיין גזעני והמצע שלא אינו גזעני בשום צורה. אלקבץ מנהל קמפיין, בין היתר, ברוח חוק הלאום, המאגד בתוכו ערכים לאומיים ויהודים של מדינת ישראל ומעודד התיישבות יהודית. עפולה נמצאת בצומת דרכים אמיתית בהם היא עלולה להפוך לעיר מעורבת ואלקבץ מתנגד לכך בכל תוקף. אלקבץ חוזר ומדגיש כי הוא בעד חיי שכנות טובה מסחר ותרבות עם שכנינו הערבים אולם עומד על שמירת הציביוןמהיהודי של העיר עפולה. אין לנו ספק כי הבדיקה, שנעשתה בעקבות פניית ארגוני שמאל קיצוניים, תסתיים בלא כלום ואלקבץ יהיה ראש העיר הבא של עפולה בעוד פחות ארבעה שבועות”.

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|