עפולה: סדנת הגנה ייחודית נגד דקירות

בעקבות פיגועי הטרור בעפולה, ז'ק ששון מבית הספר להעצמה והגנה עצמית בעיר ערך סדנא ייחודית להתמודדות נגד מפגעים ומחבליםעם סכינים. צפו גם אתם ותלמדו כיצד להתגונן- בעת הצורך

 

התקופה המתוחה האחרונה הובילה את ז'ק ששון, תושב עפולה, לערוך ולקיים סדנת התגוננות ייחודית להתמודדות נגד דקירות מסכיני מחבלים. הסדנא שהועברה כתרומה לקהילה – ללא כל תשלום, נערכה ביום שלישי בבית הספר אלון יזרעאל בהשתתפות עשרות מתושבי העיר, בעיקר נשים שהיו מעוניינות לקבל ידע מעשי כיצד להתגונן בעת תקיפה בסכין על ידי מחבלים ומפגעים.

ז'ק ששון מדגים התגוננות בפני דקירת סכין
ז'ק ששון מדגים התגוננות בפני דקירת סכין

ששון משמש כבעלים של בית הספר להעצמה והגנה עצמית בעיר והוא בעל חגורה שחורה דאן 3 עם ניסיון של 20 שנה בתחום. לששון גם ידע רב בהתערבות ומניעת אלימות עם אוכלוסיות מגוונות בארץ ובעולם.
"המצב  הרגיש הוביל אותי לקיים את הסדנא הזו שזכתה להתעניינות רבה", סיפר ששון, "במשך יותר משעתיים הדגמתי והדרכתי את המשתתפים כיצד להתגונן במקרה של תקיפה על ידי מפגע עם סכין.
המפגש היה יעיל ומעשי ואני בטוח שעתה המשתתפים ובעיקר המשתתפות יחושו בטוחות יותר. שמחתי לחלוק את הידע והכישורים שלי עם תושבי העיר, בייחוד בסיטואציה הנוכחית הכל כך רגישה ומאיימת. כולי תקווה שנדע ימים טובים ורגועים יותר", סיכם ששון.

המשתתפים הביעו בתום המפגש את הערכתם הרבה לששון והדגישו כי היזמה הזו הייתה ברוכה וראויה לכל ציון והערכה.