עפולה: נערכים לפתיחת היכל התרבות והקאנטרי קלאב לבעלי דרכון ירוק

קבינט הקורונה אישר הקלות במסלול "התו הירוק" ביום ראשון הקרוב ובעיריית עפולה כבר החלו בהכנות לפתיחת היכל התרבות לאירועים וחדר הכושר והבריכה בקאנטרי קלאב העירוני. צילום: דוברות עיריית עפולה

בשורות טובות למתחסנים ולמחלימים מקורונה: לראשונה מאז החל מבצע החיסונים, אישר קבינט הקורונה הקלות מיוחדות למתחסנים ולמחלימים. על פי המתווה, יוכלו הרשויות לפעול על פי 'תו ירוק', שיאפשר כניסה אך ורק למחזיקי תעודת מתחסן או מחלים אשר יידרשו להציג תעודה ולהיכנס לאירועי תרבות וספורט, לחדרי כושר ולבריכות שחייה.
בעקבות ההחלטה החלו בעיריית עפולה להיערך לקראת פתיחת המוסדות ביום ראשון הקרוב. צוות היכל התרבות החלו השבוע בהכנות לקראת הפתיחה במטרה לסגור אירועי תרבות על פי התו החל מהשבוע הבא. גם בקאנטרי קלאב החלו בהכנות ועדכנו את המנויים כי החזרה לפעילות בחדר הכושר ובחוגים החל מיום שני הקרוב (22.2) תתאפשר אך ורק למחלימים או מתחסנים כאשר הרישום לחוגים ייעשה באמצעות רישום טלפוני במשרד הקבלה על מנת לעמוד במגבלות ההתקהלות. בריכת השחייה לעומת זאת תיפתח רק לקראת סוף השבוע בכפוף לאישור משרד הבריאות לאחר מתן האישורים הנדרשים. מהנהלת הקאנטרי קלאב קראו למנויים שטרם התחסנו לעשות זאת על מנת שנוכל לחזור במהרה לשגרה מלאה. מנויים שטרם התחסנו – המנוי ימשיך בהקפאה עד להצגת תעודת מתחסן או עד לקבלת החלטה אחרת של קבינט הקורונה. כמו כן החליטו בעיריית עפולה להעניק הנחה בשיעור של 15% למנויים חדשים שיציגו תעודת מתחסנים.
 יש לציין כי "התו הירוק" לא יכלול פתיחת קניונים, מרכזי מסחר פתוחים ושווקים, וכן מוזיאונים, ספריות ובתי תפילה – שייפתחו תחת מגבלת ההתקהלות. בממשלה מנמקים את הוצאת הקניונים והמרכזים המסחריים ממתווה התו הירוק בקשיי אכיפה.