עפולה: נחנכה מרפאה חדשה לבריאות הנפש

המרפאה תביא לשיפור הזמינות והנגישות של תושבי עפולה והסביבה ולצמצום פערים בשירותי בריאות הנפש

כללית והמרכז הרפואי העמק חנכו השבוע מרפאה חדשה לבריאות הנפש בעיר עפולה. המרפאה החדשה אשר תשרת את תושבי עפולה והסביבה תעניק שירותים נרחבים בבריאות הנפש באמצעות צוותים רב מקצועיים בעלי ניסיון רב שנים.
המרפאה החדשה נפתחה הודות לשיתוף פעולה בין הנהלת מחוז צפון, בראשותה של מירב גוט והנהלת המרכז הרפואי העמק בניהולה של פרופ' אורנה בלונדהיים.


"פתיחת המרפאה בקהילה, תאפשר לקבל שירות ליד הבית מבלי צורך להגיע לבית החולים, ותביא לשיפור השירותים הרפואיים שהמטופל יקבל תוך מתן מענה לצרכים הפיסיים והנפשיים".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


את המרפאה ינהל מערך מקצועי משותף של מומחי בריאות הנפש ממחוז צפון של כללית לצד מומחים לבריאות הנפש של מרכז רפואי העמק. שיתוף פעולה זה מבטיח כי הצוותים ירתמו את מירב הניסיון הידע והיכולות המקצועית, במסגרת בית החולים והקהילה, לטובת מתן שירות רפואי איכותי בנגישות ובזמינות גבוהה.
המרפאה מציעה מעטפת שירות כוללנית ותומכת למטופל ומשפחתו תוך הקפדה על פרטיות המטופלים. צוות המרפאה, בהובלתה של ד"ר ליאור אלישר, רופאה בכירה במערך בריאות הנפש במרכז רפואי העמק, כולל צוות רב מקצועי ומיומן של פסיכיאטריים מומחים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, דיאטניות, אחיות ואנשי מינהל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנהלת מחוז צפון מירב גוט, "במרפאה עובדים צוותים משותפים של מומחים מהעמק עם מומחי המחוז. שיתוף הפעולה הפורה בין בית החולים למחוז יאפשר מעתה לתושבי הצפון שירות רפואי בתחום בריאות הנפש קרוב לבית ובזמינות הרבה יותר גבוהה".
לדברי ד"ר בועז בלוך, מנהל מרפאה לבריאות הנפש במרכז רפואי העמק ומנהל המרפאה: "פתיחת המרפאה בקהילה, תאפשר לקבל שירות ליד הבית מבלי צורך להגיע לבית החולים, ותביא לשיפור השירותים הרפואיים שהמטופל יקבל תוך מתן מענה לצרכים הפיסיים והנפשיים".
"אני מברכת על הקמת המרפאה לבריאות הנפש בעפולה בשיתוף מקצועי והובלה של בכירי הרופאים והמטפלים מהמחלקה לבריאות הנפש במרכז רפואי העמק, צוות שהוא בעל ידע רב וניסיון רב שנים" סיכמה מנהלת מרכז רפואי העמק, פרופ' אורנה בלונדהיים.