עפולה: נחנך מרכז לבטיחות בדרכים בגבעת המורה

המרכז יישא את שמו של מיכאל רוזנר ז"ל איש משטרה מנהל מטה הבטיחות המיתולוגי של עפולה שתרם שנים רבות מזמנו ומרצו לטובת הנושא.

בשעה טובה נחנך מרכז בטיחות בדרכים בגבעת המורה בעפולה. המבנה, ינציח את זכרו ופועלו של מיכאל רוזנר ז"ל, איש משטרה שהיה מנהל מטה הבטיחות המיתולוגי של עפולה. בטקס השתתפו ראש העיר אבי אלקבץ, סגניו, מנהל יחידת המתנדבים, האחראי על נושא הבטיחות בדרכים בעירייה מוסא חאכו, המנהל מרחב מצפון של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (רלב"ד) דרור בן חור ומנהל האזורי ברלב"ד, תושב העיר, שלומי מלכה, חברים וכמובן בני משפחתו של רוזנר ובהם אלמנתו רות וילדיו.
המקום המחודש ישמש מעתה כמרכז המחנך לבטיחות בדרכים לכל מוסדות החינוך בעיר ולקשישים ויופעל בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. במהלך הטקס נרשם רגע מרגש כאשר ראש העיר אבי אלקבץ הוזמן להסיר את הלוט והזמין את בני משפחתו של רוזנר, הוא קרא גם לתושב העיר טל ספיר, מתנדב המשטרה שנפצע קשה במהלך התנדבותו בכפר דבוריה כאשר נהג דרס אותו במהלך בריחתו ממעצר, היה מאושפז תקופה ארוכה והשתקם. "טל הוא סמל לגבורה ורוח התנדבות ואני גאה שהוא עמד לצדי בהסרת הלוט במקום כל כך חשוב שבו ילמדו תלמידי עפולה לצד תושבים כיצד לנהוג נכון ובטוח בדרכים" אמר ראש העיר אבי אלקבץ.
דרור בן חור, מנהל מרחב צפון ברלב"ד אמר בטקס: "אנו שמחים לחנוך את המרכז על שמו של מיכאל רוזנר, שיזם ופיתוח לאורך השנים פעילות ענפה בעיר. המרכז כולל כיתות הדרכה ואת הציוד המלא לפעילות מלמדת וחווייתית בנושא בטיחות בדרכים, ואנו מצפים לבואם של תלמידי בתי הספר שיגדשו את המרכז".