עפולה: נחנך מועדון חיילים ע"ש יו"ר סניף 'יחד למען החייל' אבינעם יחזקאלי ז"ל

'יחד למען החייל' מרחב צפון ומתנדבי הסניף בעפולה חנכו מועדון חיילים בבסיס עמיעד על שמו של היו"ר המיתולוגי של הסניף בעפולה שהלך לעולמו. ראש העיר אבי אלקבץ ובני משפחתו השתתפו בטקס החנוכה המרגש. צילום: דוברות עיריית עפולה

"איפה ישנם עוד אנשים, כמו האיש ההוא" כך אמר ראש העיר עפולה אבי אלקבץ במהלך חנוכת מועדון חיילים על שמו של אבינעם יחזקאלי ז"ל מעפולה ששימש במשך שנים ארוכות כמנהל סניף יחד למען החייל בעפולה. מלבד ראש העיר נכחו בטקס המרגש גם מנהל מרחב צפון בוועד למען החייל אל"מ במיל' יוסי בנין, ילדיו ונכדיו של יחזקאלי ז"ל, מתנדבי הסניף בעפולה וכן מפקדי וחיילי בסיס עמיעד שבתחומו הוקם המועדון.
יחזקאלי שהלך לעולמו לפני כשלושה חודשים שימש לאורך שנים רבות כמנהל משרד הפנים בעפולה וכיו"ר סניף יחד למען החייל (לשעבר האגודה למען החייל) בעיר, תפקיד אותו מילא בהתנדבות מלאה ובמסירות אין קץ לאורך שנים ארוכות ובמהלכו היה אחראי על הקמתם של עשרות מועדוני חיילים, קיום אירועים, סיוע לחיילים בודדים ועוד.
יו"ר מרחב צפון של הוועד למען החייל, יוסי בנין מעפולה אמר: "אבינעם יחזקאלי זכרונו לברכה תרם שנים רבות למען חיילי עפולה בפרט ובסיסי הצפון בכלל. מן הראוי היה להנציח את זכרו באמצעות מועדון לטובת החיילים, כמותו הקים רבים לאורך שנות התנדבותו. הגעתו של ראש העיר אבי אלקבץ לטקס מלמדת על רגישותו לנושא ההנצחה והחשיבות של סניף יחד למען החייל בעפולה ותרומתו הרבה לחיילי העיר ובכלל".
ראש העיר אבי אלקבץ אמר במהלך טקס החנוכה: "אני מכיר את אבינעם ז"ל למעלה מ-30 שנה עוד שהיה מנהל סניף משרד הפנים בעפולה ולאחר מכן כמובן גם בעת היותו מנהל סניף האגודה למען החייל בעפולה. אבינעם היה בן אדם מדהים שמרכז חייו הייתה נתינה והתנדבות למען החיילים והציבור בכלל. יהי זכרו ברוך".

במרפאה ובבית: המרפאה – שתומכת בחולים במחלות קשות ומונעת סבל

|

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|