עפולה נבחרה להוות מודל ארצי במסגרת פרויקט אמיצים

המשרד לחיזוק וקידום קהילתי, בחר בעיר עפולה להוביל מודל ייחודי ארצי שיתקיים פעם בשבוע בשיתוף ארגון אמיצ"ים המקדם פעילות לאלמנות, אלמנים, יתומות ויתומים.

כחלק מתכנית העבודה של המשרד לחיזוק וקידום קהילתי, נבחרה עפולה להוביל מודל ייחודי כחלק מפרויקט אמיצ"ים שהינו הארגון הישראלי הראשון והיחיד לקהילת אלמנים אלמנות יתומים צעירים בישראל, ובמסגרתו תתקיים פעילות שבועית עבורם.
ההחלטה התקבלה לפני מספר חודשים לאחר סיור של השרה לוי-אבוקסיס יחד עם מנכ"ל משרדה חגי רזניק בעפולה במהלכו נפגשו עם ראש העיר אבי אלקבץ, שהציג בפניהם ולאחר מכן גם נועדו גם עם מנהל היחידה לביטחון קהילתי עומר לב לאחריה החליטו לקיים את המודל בעפולה. הפעילות תתקיים מדי שבוע, בימי שני, במרכז הנוער ברובע יזרעאל ומטרתה לתת מעטפת ליתומים ובני משפחתם באמצעות טיפולים פרטניים ופעילויות בלתי פורמאליות כגון הרצאות, טיולים ועוד.
אלמנות, אלמנים, יתומות ויתומים או מתנדבים המבקשים לקחת חלק בפעילות מוזמנים ליצור קשר עם רכזת הפרויקט של היחידה לביטחון קהילתי, אורלי יעקב: 050-7446939.
מנהל היחידה עומר לב אמר: "מדובר בפרויקט מרגש המבקש לייצר ולקדם פעילות איכותית עבור אלמנות, אלמנים, יתומות ויתומים וליצור מעטפת עבורם. אני קורא לציבור הנ"ל לבוא ולהשתתף בפעילות".