עפולה: מתיאס וגומז קרובים לסיכום, "היהלום מפלסטין" ינסה להרשים

הארגנטינאי מתיאס מרטין (26) והברזילאי דיויד גומז (27) מועמדים לחזק את החוד של ניסן יחזקאל. הקשר איברהים סייד אחמד ששיחק בליגה הפלסטינית הצטרף לאימונים. הקשר ממגדל העמק אופק מלול חתם. המפתיעים: ברזני, אבו ראס, מורד ומזרחי. ומי מנסה לשכנע את גבע ברקאי לעבור לקרית אתא? צילום: אתר "בסט-בול"

אחרי שבועיים של אימונים במגרש הסינתטי בעפולה ושני הפסדים במשחקי אימון (3:2 לנצרת עילית ו-0:2 לסכנין), המאמן ניסן יחזקאל הספיק ללמוד את החולשות בסגל ומעוניין לחזק את ההתקפה לפני היציאה למחנה אימונים בתחילת אוגוסט.

בעפולה פנו בימים האחרונים לכמה סוכנים, במטרה למצוא חלוץ זר. מי שהצטרף בינתיים לאימונים הוא החלוץ הברזילאי דיויד גומז (27) ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים, עכו, אשדוד, ראשון לציון, הפועל פ"ת ואחי נצרת. גומז נמצא בארץ משנת 2008 ועונת השיא שלו הייתה לפני חמש שנים בפועל ראשל"צ (תחת ניסן יחזקאל), איתה עלה לליגת העל עם עונה חלומית בה כבש 14 שערים והיה לגורם המשמעותי ביותר בהעפלתה לליגה הבכירה.

• מהליגה הפלסטינית לעפולה

חלוץ נוסף שנמצא על הכוונת של עפולה הוא הארגנטינאי מתיאס פרננדו מרטין (26), ששיחק בשנתיים האחרונות בראשון לציון וכבש בסך הכל 12 שערים בכל המסגרות. המאמן יחזקאל מעוניין בצירופם של השניים, ובשלב זה מתנהל מולם מו"מ מתקדם לגבי תנאי השכר.

איברהים סייד אחמד, תושב סכנין בן 25, ששיחק לפני שנתיים בקבוצת אל-מערי מהליגה הפלסטינית, במדיה כבש שבעה שערים ובישל תשעה נוספים, הגיע השבוע לאימונים. הקשר, המכונה "היהלום מפלסטין", היה בסגל של בני סכנין בעונה החולפת וכעת הוא ינסה להרשים את ניסן יחזקאל.

שחקני עפולה. בינתיים שני הפסדים במשחקי אימון
שחקני עפולה. בינתיים שני הפסדים במשחקי אימון

• המפתיעים: מלול, ברזני, אבו ראס, מורד ומזרחי

מי שמפתיעים לטובה באימונים הם השוער גל ברזני ושני העפולאים הצעירים, שינהר מורד ועמית מזרחי, וכן מוחמד אבו ראס שעלה מקבוצת הנוער. שחקן נוסף שהותיר רושם חיובי על הצוות המקצועי הוא הקשר ממגדל העמק. אופק מלול, שכבר חתם על חוזה במועדון. עוד שחקן שעשוי לחתום הוא יואל צ'חנוביץ' שהגיע מקרית שמונה ומפגין יכולת טובה באימונים.

במקביל, גם שחקני הרכש הבכירים, אלירן דנין וגיא דיין, זוכים למחמאות על יכולתם. "דנין ודיין מצוינים ונכנסים לאט לאט לעניינים. אין ספק שמודבר בשניים שישדרגו את הפועל עפולה", אמרו במועדון.

• האם גבע ברקאי ירד לליגה א'?

הבלם הוותיק גבע ברקאי קיבל הצעה לעבור לקרית אתא מליגה א' שמתכוונת להיאבק על העלייה ללאומית. המנהל המקצועי של קרית אתא רוני דורה פנה ליו"ר דני אסולין וביקש ממנו לנהל מו"מ עם השחקן. בשלב זה הבלם הוותיק נוטה להישאר בעפולה. עם זאת, גורמים במועדון מעריכים כי שחר סימנטוב ואורן עידו, שניים ששיחקו איתו בעבר בעפולה וכיום בקרית אתא, מנסים לשכנע אותו לחבור אליהם.

גבע ברקאי. האם יעבור לליגה א'?
גבע ברקאי. האם יעבור לליגה א'?