עפולה: מתאהבים בפארק

שיחה בין בנות לשכת ראש העיר אודות השלכות מגפת הקורונה הציפה מלבד חששות בריאותיים וכלכליים גם את נושא הזוגיות. בעירייה הרימו את הכפפה והפיקו ערב רומנטי שמשך זוגות רבים לבילוי ראשון אחרי 8 חודשים של הפסקה. צילום: דוברות עיריית עפולה

כמה זמן אפשר לשמר זוגיות רומנטית בלי מסעדות, בתי קפה, פאבים ומועדונים? בעפולה החליטו להתמודד עם האתגר הזה בדרך יצירתית, ופיתחו פורמט "מתאהבים בפארק" שינסה להתמודד עם הצורך הכול כך טבעי בבילוי זוגי ורומנטי.
להשקת המיזם הגיעו בסוף השבוע האחרון מאות זוגות לפארק העירוני בעפולה ונהנו מבילוי רומנטי וחינמי.
"ישבנו בלשכה ופתאום התחלנו לדבר כמה חסרים לנו מקומות הבילוי בגלל הקורונה, עד פברואר יכולנו לצאת עם בן הזוג ולבלות במגוון העשיר של פאבים ומסעדות חדשות בעיר, לקפוץ לבית קפה עם חברה, ולצערינו בחצי השנה האחרונה הכל סגור, כל השגרה היא בית עבודה בית, ואין הזדמנות להשקיע בזוגיות", סיפרה סיגל קינן, 35, נשואה ואם לשני ילדים, ומנהלת לשכת ראש העיר עפולה.
אבי אלקבץ, ראש העיר עפולה, נחשף לשיחת עובדות הלשכה שלו והחליט לעשות מעשה. "אנו חיים בתקופה מאוד מתאגרת, לציבור חסרות אפשרויות בילוי, נחשפתי לשיחה של העובדות והתחלנו לחשוב איך למצוא פתרון, יש לנו פארק ענק וירוק על שטח של יותר מ-100 דונם, הציבור צמא לבילוי והחלטתי לאפשר לאנשים ליהנות במקום".

זוגות בכל הגילאים בילו בפארק עפולה ע"פ כללי הריחוק החברתי
זוגות בכל הגילאים בילו בפארק עפולה ע"פ כללי הריחוק החברתי

העיריה, באמצעות צוות התרבות של רשת המתנסים "שחקים" ואגף תרבות העירוני, הכשירו בשטחי הפארק 400 פינות אינטימיות למאות זוגות שנירשמו מראש, ומהשעה 20:00 כל זוג זכה להתבודד על מחצלת אישית באווירה רומנטית וללא תשלום.
אמילי זיידל, 31, מפיקת האירוע, סיפרה: "הפארק העירוני הוא רחב ידיים ולכן אפשר היה להבטיח אינטימיות מלאה לכל זוג, הזוגות נירשמו מראש באתר של העירייה ומיד עם הגעתם לפארק עברו מדידת חום, קיבלו ורד, חבילת שוקולדים משובחת, תאורה רומנטית ומחצלת ממותגת של האירוע. בנוסף המתינו לזוגות סקסופוניסט, להקת ג'אז של צעירים מקומיים שהיו אחראיים על פס הקול הרומנטי וכל שנותר לזוגות היה לחפש פינה רומנטית או להתיישב בתוך לב אחד מתוך מאות לבבות שצוירו על הדשא".

גם ראש העיר ורעייתו ישראלה
גם ראש העיר ורעייתו ישראלה

בנוסף, חשבו בעירייה כיצד לנצל את היוזמה ולסייע לבעלי עסקים מקומיים ומלבד הספקים המקומיים, פנתה ההפקה למסעדות המקומיות שייבנו תפריט מיוחד במיוחד לאירוע וכך יכלו עשרות זוגות לשלב בילוי רומנטי עם ארוחה זוגית.
"בעקבות הצלחת האירוע קיבלנו פניות רבות להפיק אירועים נוספים ואנו בוחנים את האפשרות ממש בימים אלה וזאת בהתאם למזג האוויר והנחיות המותרת ע"פ התו הסגול" סיכמה זיידל.

מבלים בתוך לבבות
מבלים בתוך לבבות
הזוגות בילו בערב רומנטי בפארק
הזוגות בילו בערב רומנטי בפארק

מבמת הריקודים הבינ"ל לנטרול מחבלים: המסלול של אנה צ'נוה מנוף הגליל

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|