עפולה מצדיעה לעובדי ועובדי "שחקים"

בערב מיוחד ומרגש הודתה העיר עפולה לעובדות ועובדי שחקים על פעילותם בשנים האחרונות. ראש העיר אבי אלקבץ: "כמעט בכל מקום בעיר שחקים נמצאים". מנהל מחוז חיפה והעמקים ברשת המתנ"סים: "שחקים מהווים מודל לחיקוי בארץ כולה

לאחר שנת קורונה ארוכה ומאתגרת במיוחד, קיימה רשת שחקים ערב הוקרה מיוחד לעובדיה הרבים אשר פועלים בתחומים השונים ברחבי העיר עפולה.
הערב התקיים באוהל האירועים החדש בפארק העירוני ונכחו בו עובדים מכל מגוון הקשת הרחבה של הרשת.
ראשון המברכים היה ראש העיר אבי אלקבץ שאמר: "אין היום פינה בעיר בה לא נמצא את עובדי שחקים וזוהי רק ההתחלה. יש עוד הרבה עבודה עבורם ויש עוד הרבה מה לעשות עבור הקהילה והתרבות בעפולה ואין לי ספק ששחקים יובילו בכל מקום בו נטיל עליהם משימות".

https://emeknews.co.il/wp-admin
אבי אלקבץ, אלי מלול ודניאל בן באירוע ההצדעה

מי שעומד בראש דירקטוריון שחקים בשנתיים וחצי האחרונים הוא עו"ד אלי מלול, שהעלה על נס את שיתוף הפעולה בינו לבין המנכ"ל הנמרץ של הרשת, דניאל בן ואמר כי מדובר בצוות מנצח אשר ביחד עם אלקבץ יוביל עוד שנים רבות את תחום הקהילה, התרבות והספורט בעיר.
מנהל מחוז צפון של רשת המתנס"ם רחמים נינו אמר כי שחקים הפכה למודל לחיקוי עבור כל רשת המתנ"סים בארץ וכי הישגיה יוצאי הדופן מהווים מקור למידה והשראה לעובדי המתנ"סים כולם.
למחמאות רבות זכה מנכ"ל הרשת דניאל בן אשר היה זה שהוביל את תהליך המיתוג המוצלח של הרשת והפך אותה לצעירה ודינמית. בן הודה בחום לעובדיה הרשת ואמר כי מדובר בסיירת מובחרת של עובדות ועובדים שלא משנה באיזה רגע, הם מסתערים על כל מטרה המוצבת לפניהם ומבצעים אותה על הצד הטוב ביותר. "אני רוצה להודות לאבי אלקבץ על התמיכה והגיבוי לאורך כל הדרך, ליו"ר הדירקטוריון עו"ד אלי מלול שמוביל את המערכת בהצלחה תחת כל הסערות במיוחד בשנה האחרונה, לרחמים ולכל הנהלת רשת המתנ"סים וכמובן לעובדות ועובדי שחקים על המסירות, ההשקעה והיכולת הבלתי נגמרת. יש לפנינו עוד אתגרים רבים ואני משוכנע שנעמוד בכולם".
עוד לפני ההופעה של אדיר מילר נפרדו העובדים משירלי יצחק, מנהלת הגיל הרך ובית לגדול טוב, אשר יוצאת לדרך חדשה והודו לה על העבודה ב-12 השנים האחרונות.