עפולה מצדיעה למילואימקים שלה

עיריית עפולה מצדיעה למערך המילואים של צה"ל ולמילואימנקים ולמילואימניקיות בני העיר בקמפיין חוצות ענק המודה להם על תרומתם לצה"ל ולמדינה. צילום: אלבום פרטי

צה"ל והרשויות המקומיות ובתוכן עיריית עפולה יוצאים בקמפיין חוצות ענק המבקש להודות ולהוקיר את מערך המילואים. במסגרת המהלך, תוקיר עיריית עפולה את מערך המילואים שלה הכולל 3,785 חיילי וחיילות מילואים (30 מילואימניקים יותר משנה שעברה) שתרמו השנה כולם גם יחד לא פחות מ- 11,166 ימי מילואים ביחידות הצה"ליות השונות.
על פי הנתונים שהועברו מאכ"א לעיריית עפולה 32.6 הוא הגיל הממוצע של רשימת 50 המילואימניקים והמילואימנקיות המובילים מעפולה לשנת 2021 כאשר 40 מהחיילים הם גברים, ו-10 הן נשים.
בעיריית עפולה בחרו בחמישה מילואימניקים שתרמו את מספר ימי המילואים הרב ביותר בשנת 2021 (מחודש מאי ועד חודש דצמבר) להוביל את הקמפיין הפרסומי ברחבי העיר. מי שעומד בראש הרשימה בשנת 2021 עם מספר ימי המילואים הפעיל הגבוה ביותר הוא תושב העיר דביר דשל (28) ומיד אחריו במקום השני ניצב אלי ברוך (52) שלפי שעה מוביל את הרשימה של משרתי המילואים בעפולה גם בשנת 2022. בגזרת הנשים מובילה אליה אליסה פיירשטיין שניצבת במקום השלישי הכללי ומיד אחריה במקום הרביעי משה חיים מזלתרים, יצחק סמני, ירדן שם טוב, עודד גויאדה, לאורה ארונוב וזאב כהן.
קמפיין ההוקרה של עיריית עפולה יפורסם בכל הנכסים הדיגיטליים והפלטפורמות העומדות לרשות העירייה והוא צפוי להגיע לשיאו בתחילת השבוע הבא, המהווה חודש הוקרה למערך המילואים בכל המדינה.