עפולה מצדיעה לחיילים

בעפולה אומרים תודה לחיילים: במסגרת שבוע ההוקרה למתגייסים ולחייל צה"ל שמצוין בימים אלה ברחבי המדינה, החליטו במחלקת הנוער הפועל תחת אגף קהילה של עיריית עפולה לקדם שרשרת אירועים ופעילויות שכל מטרתם לומר תודה למשרתים ולמתגייסים העתידים של עפולה

בעפולה אומרים תודה לחיילים: במסגרת שבוע ההוקרה למתגייסים ולחייל צה"ל שמצוין בימים אלה ברחבי המדינה, החליטו במחלקת הנוער הפועל תחת אגף קהילה של עיריית עפולה לקדם שרשרת אירועים ופעילויות שכל מטרתם לומר תודה למשרתים ולמתגייסים העתידים של עפולה.
האירוע הראשון החל בכנס מתגייסים לצה"ל ושירות לאומי למסיימי כיתות י"ב תושבי העיר עם מופע של האומן עידו בי ואומן החושים יניב פרץ. בסופו של הכנס קיבלו החיילים תיקי גב (צ'ימידן) מתנה לגיוס המתקרב.
המשך השבוע התאגדו חברי מועצת הנוער העירונית וחילקו שי מתוק לחיילים בתחנה המרכזית ובתחנת הרכבת בעיר וביום רביעי הקרוב ייחתם שבוע ההוקרה בפסטיבל "יותר" בגני יהושוע עם מייצג מרהיב של 26 יחידות צה"ל, מתחם 'מיטב' אשר יעניק למתגייסים העתידיים מידע וסיוע בנושא יום הגיוס, מתחמים חווייתיים, ומופעים של הזמרים נועה קירל ואיתי לוי.
מחלקת הנוער תממן הסעות חינם עם ליווי של רכזים בוגרים לטובת מסיימי כיתות י"ב תושבי העיר. לפרטים נוספים יש ליצור קשר עם מחלקת הנוער של העירייה.
​​​​​​​מנהל מחלקת הנוער, חנן בן דוד, אמר: "עיריית עפולה ממשיכה במסורת החשובה של קיום אירועים בשבוע ההוקרה לחיילי צה"ל. המטרה היא להודות לחיילים ולחזק את ערך השירות והגברת המוטיבציה לשירות משמעותי בקרב המתגייסים העתידיים".