עפולה: מפגן מחאה מול ביתו של תושב רובע יזרעאל שמכר את ביתו לבני מעוטים

כמאתיים מתושבי העיר הגיעו היום בערב לשכונת רובע יזרעאל במטרה להביע את מחאתם כנגד מכירת בית פרטי לזוג מהמגזר הערבי. “יש סטטוס קוו שכולם מכבדים אותו, ואין צורך ומקום לשנות אותו", אמרו המוחים

הסערה סביב מכירת בית פרטי בשכונת רובע יזרעאל בעפולה לזוג מהמגזר הערבי מחריפה. היום בערב, לצלילי השיר "אין לי ארץ אחרת" הגיעו כמאתיים מתושבי העיר והשכונה, חמושים בדגלים ושלטים, לאזור הבית בשכונה.
במהלך מפגן המחאה יצאו התושבים בקריאות קולניות וחד משמעיות כנגד בעל הבית שמכר את ביתו.
"המלחמה הזו היא על הבית שלנו" אמרה תושבת הרובע במהלך המחאה, “אנחנו לא מתכוונים לוותר ולא נאפשר למהלך הזה להתקיים. אין לנו דבר וחצי דבר נגד אזרחים ערבים ישראליים, אבל כרגע אין בשלות לחיים משותפים בין שני המגזרים. יש סטטוס קוו שכולם מכבדים אותו, ואין צורך ומקום לשנות אותו. הפרשה הזו תשפיע גם העתיד ולכן אנחנו מביעים מחאה כל כך ברורה. אני מצפה גם מהנהגת העיר לומר את דברה בנושא. בעוד כארבעה חודשים וחצי יעמדו המועמדים לבחירות למועצת העיר וחשוב שיתמכו במאבק שלנו לשמירת הציביון".
בין המשתתפים בהפגנה: ראש העיר לשעבר אבי אלקבץ, חברי מועצת העיר שלמה מליחי ושלום שלמה ועורך הדין אילן וקנין שהוביל את ההיבט המשפטי של מטה המאבק לשמירת ציביונה של עפולה בפרשת המכרזים במורדות עפולה עלית.
יצוין כי לאורך כל היום פטרלו באזור הבית ניידות משטרה ושיטור עירוני.

תמונות נוספות מההפגנה נגד מכירת בתים לערבים ברובע יזרעאל:

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עקב המצב הביטחוני: בוטלה צעדת הגלבוע ה-55

|

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|