עפולה: מבצע חלוקת כרטיסי מזון יצא לדרך

חלוקת כרטיסי מזון לאוכלוסיות זכאיות שנפגעו כלכלית עקב משבר הקורונה יצאה לדרך וכבר חולקו כרטיסים בשתי פעימות. פעימה אחרונה תחולק בחודש אפריל.

משרד הפנים, בשיתוף עיריית עפולה מעניקים סיוע לאוכלוסיות זכאיות ברכישת מזון ומוצרים חיוניים באופן מכובד באמצעות כרטיסים נטענים.
בקרוב, אמורים שליחים מטעם משרד הפנים ליצור קשר עם הזכאים וכרטיס המזון הנטען יגיע אליהם עם שליח עד הבית שיעניק לזכאים את הכרטיס לאחר הצגת תעודת זהות.
לכרטיס יצורף דף הסבר בשפות שונות ובו כל הפרטים הנדרשים בכדי לממשו במטרה להקל על השימוש בעבור אוכלוסיות מבוגרות ועולים חדשים.
יש לציין כי משרד הפנים כבר ביצע פעימה ראשונה בתחילת החודש ופעימה שנייה תתקיים ביום חמישי ה, 18.3. בחודש אפריל תתבצע הפעימה השלישית כאשר תושבים שאינם רשומים במחלקות הגביה של הרשות כזכאים להנחה על פי מבחן הכנסה בשיעור של לפחות 70% או אינם אזרחים ותיקים הזכאים לגמלת הבטחת הכנסה, אך עומדים בתנאי מבחן ההכנסה – רשאים להגיש בקשה לרשות המקומית לקבלת הכרטיסים וזו תיבחן ע"י הרשות המקומית.

הדמית הכרטיס הנטען
הדמית הכרטיס הנטען


מי שיימצא זכאי בכפוף למבחן ההכנסה הקבוע, יקבל את הכרטיסים רטרואקטיבית במקרה שיאחר את מועד חלוקתם ובלבד שבקשתו תוגש כולל כלל המסמכים הנדרשים שיימצאו תקינים לא יאוחר מ- 29.4.21. ממשרד הפנים ביקשו להבהיר כי יש למלא את טופס הבקשה לזכאות בצירוף המסמכים הנדרשים ולהגישם אך ורק לרשות המקומית שבה מגיש הבקשה רשום כתושב (לפי הרישום בספח תעודת הזהות).