עפולה: מבצעי אכיפה מוגברים נגד רוכבי דו-גלגלי

עיריית עפולה בשיתוף הרשות לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) ביצעו אכיפה בנושא רכיבה מסוכנת על קורקינטים ממונעים ואופניים חשמליים ברחבי העיר. דוברות עיריית עפולה

בימים אלה מובילה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) קמפיין לרוכבים על כלים דו-גלגליים (מיקרומוביליטי) במטרה להגביר את האכיפה כנגד נהגי הרכבים הללו.
על פי נתוני הרלב"ד, בשנים האחרונות, נהרגו בישראל בכל שנה בממוצע 17 רוכבי אופניים חשמליים ו-3 רוכבי גלגינוע (קורקינט חשמלי). כרבע מהנפגעים בתאונות דרכים בעת שרכבו על כלים חשמליים הם בני 24-16 וניכרת מגמת עלייה בגילאי הנפגעים אפילו בני 65 ויותר.
כדי להילחם בתופעה, יצאו ברלב"ד בקמפיין החדש, המסביר לרוכבים על כלים דו-גלגליים על אחריותם כמשתמשי דרך, ממש כמו אחריות של נהגים ברכב.
בקמפיין נוטלות חלק עשרות רשויות מקומיות ובתוכן העיר עפולה, שנרתמו גם הן לטובת הקמפיין כדי לצמצם את היפגעות הרוכבים בתחומן.
לצד הסברה ברשתות החלו בעיריית עפולה החלו להגביר את האכיפה ועל פי נתוני היחידה לשיטור העירוני בוצעה אכיפה מאסיבית ונתנו עשרות דוחות משטרתיים ועירייה בנושאי בריונות תנועה ונהיגה בשכרות.
בעקבות הקמפיין והגברת האכיפה נתנו כ-20 דוחות ו-18 התראות לרוכבי דו-גלגלי.
מנהל מחלקת הפיקוח, יהודה כהן, אמר: "בחודש האחרון ביצענו פעילות משמעותית להגברת בטיחות תושבי העיר הן באמצעות הסברה והן באמצעות אכיפה מוגברת".

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|