עפולה: מאות חבילות מזון לזכאים חולקו לקראת הפסח

מחלקת הרווחה של עיריית עפולה קיימה לאחרונה מספר מבצעי חלוקה של חבילות מזון לחג הפסח שהועברו כתרומה מגופים שונים. צילום: עיריית עפולה

מחלקת הרווחה של עיריית עפולה נערכה מבעוד מועד לקראת חג הפסח וחילקה לאחרונה מאות חבילות מזון שנתרמו על ידי גופים ועמותות שונות במשק למשפחות זכאיות המטופלות על ידי מחלקת הרווחה. למבצעי החלוקה של המחלקה התגייסו עובדי אגף הפיקוח ועובדי היחידה לביטחון קהילתי לצד סטודנטים העובדים ומתנדבים באגף הקהילה של עיריית עפולה. את חבילות המזון תרמו גופי שונים וביניהם עמותות -שגרירי רוטשילד, לב אחד ותנועת אור שחילקו 220 חבילות ואמורים לקיים מבצע נוסף בתחילת החודש הבא. בנוסף חולקו 150 חבילות שנתרמו על ידי מפעל גדול באזור עפולה ומבקש לשמור על אנונימיות, 100 חבילות מזון שתרמה עמותת "ברכת מרגלית" לאזרחים וותיקים, 50 חבילות מזון נוספות שמחלקת הנוער גייסה באמצעות בני נוער וחניכים בתנועות נוער שהתרימו את הציבור וחבילות שהועברו למשפחות רווחה, 40 חבילות תרומת קרן קיימת לישראל, 30 חבילות דרך הגרעין הדתי-לאומי ועוד.
חשוב להדגיש כי מבצעי חלוקת המזון לקראת החג מתווספים לפרויקט "ביטחון תזונתי" במסגרתו מסייעת עיריית עפולה באמצעות מחלקת הרווחה ל-214 משפחות מדי חודש.
מנהלת מחלקת הרווחה סיגל בניאס אמרה: "מדי שנה לקראת החגים אנו מרכזים מאמץ ומסייעים ללקוחות שלנו הזכאיות לכך באמצעות חלוקת חבילות מזון לחג. אני רוצה להודות לראש העיר אבי אלקבץ על התמיכה, לצוות המחלקה ולכל המתנדבים שלקחו ועוד ייקחו חלק פעיל במבצעי החלוקה". 

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

עפולה: סינגל שני ליוצר אורי דנינו

|