עפולה: מאות התארחו בסוכה המסורתית של שלמה מליחי 

בין המבקרים בסוכה: השרים חיים כץ, יריב לוין, אופיר אקוניס, צחי הנגבי, חברי הכנסת אבי דיכטר, דוד ביטן ואופיר כץ וראשי הערים של עפולה ומגדל העמק

שלמה מליחי, סגן ראש עיריית עפולה ארח במהלך חג הסוכות מאות מתושבי העיר והאזור וכן עשרות אנשי ליכוד ובראשם השרים חיים כץ, יריב לוין, אופיר אקוניס, צחי הנגבי, חברי הכנסת אבי דיכטר, דוד ביטן, ד"ר שלמה קרעי, קרן ברק, הח"כית לשעבר נורית קורן וחבר הכנסת המקומי אופיר כץ. כמו כן התארחו בסוכה ראשי ערים ובראשם ראש העיר עפולה אבי אלקבץ, ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה, סגן ראש מועצת כפר תבור אריאל בראון, סגן ראש עיריית אריאל אבנר משרקי, מנכ"ל העירייה וחברי מועצה, ראשי סניפים, פעילי ליכוד וכאמור תושבים רבים שביקורם בסוכתו של מליחי הפכה עם השנים לסוג של אירוע עירוני אותנטי – באווירה חיובית ומחברת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לצד כיבוד עשיר מעשיי ידיה של מיכל מליחי רעייתו של סגן ראש העיר, נשאו דברים שרים וחברי כנסת וציינו כי מבחינתם שלמה מליחי היה ונותר איש ליכוד אמיתי שהנהיג את הליכוד בעפולה וימשיך לעשות זאת גם בעתיד. שלמה מליחי אמר: "ראשית אני רוצה להודות בחום לראש העיר אבי אלקבץ על שיתוף הפעולה הפורה בינינו. כמו כן אני רוצה להודות לשרים, לחברי הכנסת, לראשי הערים והסגנים לפעילים ולתושבים הרבים שהגיעו כמדי שנה לסוכתנו. התמיכה שלכם מחזקת ונותנת כוח ואנרגיה להמשיך בעשייה הן בתנועת הליכוד והן במישור המקומי לטובת העיר עפולה ותושביה".

 

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|