עפולה: "לפתוח עונה בלי שחקני הרכש החדשים זה לא מצב אידיאלי"

הקבוצה תפתח את דרכה בגביע הטוטו היום (חמישי) ללא המאמן פליקס נעים ושחקני הרכש-שלא עברו בבקרה. "חזרנו מגובשים מהמחנה, וזה קצת פוגע בהכנות", אמרו בקבוצה. הזר ברונו איבה נחת בארץ והצטרף לאימונים: "שמענו עליו המלצות טובות, חובת ההוכחה עליו"

אחרי מחנה אימונים מוצלח בבולגריה שממנו חזרו השחקנים די מגובשים, הפועל עפולה תפתח היום  (חמישי, מפגש מול מכבי פ"ת) את דרכה בגביע הטוטו ללא המאמן פליקס נעים על הקווים וללא שחקני הרכש שהצטרפו, וזאת בגלל שלא עברו בבקרה. לפי התקנון רק שחקנים ששייכים למועדון, או ששיחקו בקבוצה בעונה החולפת-בהנחה שהם לא מושאלים מקבוצה אחרת-יכולים ליטול חלק במשחקי גביע הטוטו. יש לציין כי לא מעט קבוצות בלאומית מצויות במצב דומה לעפולה שלא עברו בבקרה, ולכן נוצר מצב שבו מרבית הקבוצות מופיעות עם הרכבים משניים, דבר שפוגע בהכנות לקראת פתיחת הליגה (23.8).

גורמים בהפועל עפולה אמרו: "במצב הנוכחי משחקי גביע הטוטו אפילו אין להם ערך של משחק אימון, כי אי אפשר להריץ או לתרגל הרכבים שונים. ברור שזה מצב לא אידיאלי עבור אף קבוצה. חבל מאוד כי חזרנו מהמחנה בבולגריה די מגובשים והמצב הקיים פוגע בהכנות".

הזר ברונו איבה הצטרף לאימונים  

אחרי המתנה ארוכה הקשר ברונו איבה נחת השבוע בארץ. הקשר הניגרי ששיחק בעבר בהפועל עכו ובית"ר ירושלים, הצטרף השבוע לאימוני הפועל עפולה. "מדובר בשחקן מוכשר. לא הבאנו חתול בשק. שמענו עליו המלצות חיוביות וראינו קלטות שלו. ברור שחובת ההוכחה עליו", אמרו בקבוצה.

בתוך כך, החלה מכירת המנויים לקראת עונת המשחקים הקרובה. מנוי רגיל למבוגר יעלה העונה 300 שקלים, מנוי לחייל/נער/אזרח ותיק יעלה 200 שקלים ומנוי לילד יעלה 100 שקלים. בקבוצה יעשו מאמץ למכור עד תחילת העונה מאות מנויים. "התחלנו את מכירת המנויים ומקווים שהקהל יתחיל את התמיכה בקבוצה ברכישה", אמר היו"ר עמיר נוי.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|