עפולה: כ-70 בני נוער השתתפו בציון חג הסיגד בזום

ביוזמת מחלקת הנוער העירונית הפועלת תחת אגף צעירים וקהילה ציינו יחד עם ארגוני הנוער ותנועות הנוער העירוניות את טקס חג הסיגד, בפעילות מקוונות לאור מגבלות הקורונה

מחלקת הנוער מציינת את חג הסיגד באמצעות ה- zoom. המפגש המרגש החל בברכת חג של מנהל מחלקת הנוער מר בן דוד ורכזת תנועות וארגוני הנוער יעל גוזלן, לאחר מכן התקיימה הרצאה פעילה של הקייס גשאו טסמה שסיפר לבני הנוער בעפולה על משמעות חג הסיגד, מנהגי העדה והמסורת המפוארת של קהילת ביתא ישראל.
אחד האתגרים המרכזיים שעמדו בפני מחלקת הנוער בשנה זו היו לציין יום זה ולשתף בו את כלל תנועות הנוער והארגונים הפועלים תחת מחלקת הנוער, למרות מגבלות הקורונה. באירוע לקחו חלק חברי מועצת הנוער העירונית, חניכי תנועות וארגוני הנוער – הצופים, בני עקיבא, הנוער העובד והלומד, תנועת תרבות, יוניסטרים, אחריי!  – כולם חברו ולקחו חלק בטקס המרגש.
תנועת הצופים הכינו קטע טריוויה וחידונים על חג הסיגד ומנהגיו, תנועת הנוער העובד והלומד ערכו סרטון על משמעות החג בעבור בני הנוער הפעילים בתנועה, רכזת הנוער הודיה הדראי סיפרה סיפור אישי ומרגש. השתתפו בטקס זה למעלה מ-70 בני נוער. שנת הקורונה הציבה עימה המון אתגרים ופעילות הבלתי הפורמלית ומחלקת הנוער מקיימת אירועים שונים ב-zoom  בכדי להעשיר את שעות הפנאי של בני הנוער אחר הצהריים.
כמו כן, קיימות פעילויות התנדבות שונות בתקופה זו בהתאם למתווה משרד הבריאות. אתם מוזמנים ליצור קשר עימנו בכדי להצטרף לעשייה המרובה.
מנהלת אגף צעירים וקהילה תמר דגמי ציינה: "דווקא בתקופה כזו חשוב לתת מקום גם לרוח ולתת את הדעת למסורת רבת שנים של קהילת ביתא ישראל, עם הכמיהה לירושלים. בני הנוער השתתפו בטקס מכובד ומרגגש ולמדו על מנהגי העדה"

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|