עפולה "כתומה": עליה חדה בנתוני התחלואה בעיר

בבירת העמק נמנים נכון להיום כבר 219 חולים פעילים, 33 מהם אובחנו כחיוביים לנגיף רק מאתמול. במקביל, המרכז הרפואי העמק פתח מתחם חיסוני קורונה למבוטחי הכללית

בזמן שקופות החולים חיסנו כבר למעלה מחצי מיליון אזרחים ברחבי הארץ, מספר החולים בקורונה עולה בעקביות. הבוקר עדכנו בעיריית עפולה על 33 מאובחנים חדשים שנמצאו חיוביים לנגיף, ובסך הכל לעת עתה כבר 219 חולים. הנתונים הנ״ל והתחלואה החדה ברחבי בירת העמק הובילו לשינוי מדד הרמזור בעיר וכעת היא מוגדרת כתומה לאחר שהייתה צהובה.
בעירייה הדגישו כי כוחות השיטור העירוני אוכפים בשטח את הסגר וההנחיות.
במקביל, המרכז הרפואי העמק פתח מתחם חיסוני קורונה למבוטחי הכללית. במרכז הרפואי החלה לפעול הבוקר תחנת התחסנות למבוטחי הכללית, בגילאי 60+ ובהתאם להגדרות המתעדכנות של משרד הבריאות.
ניתן להזמין תור לחיסון באמצעות אפליקציית הכללית ו- 2700*

• שעות הפעילות

ימים א'-ה' – 7:00-23:00
ביום ו' – 7:00-14:00
בשבת – 12:00-20:00
התחנה פועלת בבניין האודיטוריום, מס' 17
תחנת ההתחסנות למען מבוטחי הכללית בצפון, פועלת על ידי צוות מיומן של אחים ואחיות, רוקחות ורוקחים ואנשי מנהל.
מנהל המרכז הרפואי העמק ד"ר זיו רוזנבוים: "במרכז הרפואי העמק אנו מחסנים בימים אלה גם את אנשי הצוות שכבר התחסנו בשיעור גבוה, גם מטופלים שמשתחררים לבתיהם לאחר אשפוז, והיום התחלנו לחסן את מבוטחי הכללית, ונסייע במאמץ הלאומי לחסן את האוכלוסייה ככל שנידרש לכך. אני גאה מאד בצוותים שלנו, שלאחר שנה מאתגרת ביותר של טיפול בתחלואת הקורונה, נרתם למשימת החיסונים במסירות ובמקצועיות שאין כדוגמתן".