עפולה: כפר הילדים והנוער יוצא לקמפיין מימון המונים

"אנחנו חולמים בגדול ורוצים לתת לילדים שלנו, שאנו מגדלים בהמון אהבה את כל מה שהם צריכים בכדי לגדול ולהתפתח", אומרים בכפר

בשבוע הבא ייצא כפר הילדים והנוער בעפולה עלית למבצע קמפיין מימון המונים ממוקד מטרה, במטרה לקדם את הילדים והנערים. הכפר מאמין כי "כל מה שילד צריך זה שמבוגר אחד יאמין בו”, כמשפטו של הרב שלמה קרליבך.
בכפר הפועל תחת המפעל להכשרת ילדי ישראל שבעה משפחתונים שבהם מתגוררים זוג נשוי עם ילדיהם ותריסר ילדים וילדות בגילאים שונים, מגיל 6 עד גיל 18. הילדים מופנים לכפר על ידי מחלקות הרווחה וזאת כאשר יש קשיים עצומים בבית המצדיקים הוצאה מהבית.
בכפר מדגישים כי הילדים הם נפלאים עם יכולת תקנית, אך בשל הזנחה, חוסר אמון וכאב הלב שלהם הם מגיעים עם פערים עצומים בכל התחומים, לימודי, רגשי, תרבותי וחברתי.
בני הזוג משמשים "כהורי הבית" והם מהווים חלק מהצוות הקבוע של כפר הילדים.
בכפר קיימת מעטפת נוספת להורי הבית שכולל אנשי מקצוע בתחום הרגשי, חינוכי לימודי והנהלת הכפר.
בנוסף ישנה בת שירות שצמודה למשפחתון וכן עו"ס בחצי משרה שמלווה את הזוג וכן את הילדים.
הילדים מקבלים מענה טיפולי רגשי, חינוכי, תרבותי וחברתי.
"אנחנו יוצאים לקמפיין גיוס המונים ואנחנו רוצים שתושבי העיר והסביבה יהיו שותפים במשימה החשובה לנו", אמרו השבוע בכפר, "הכסף שיגויס לא ישמש לאוכל , ביגוד ומשכורות, לזה יש תקציב. הכסף יופנה להעשרה חינוכית- חוגים, שיעורי עזר, ימי כייף, טיפולים, אבחונים פסיכולוגיים ולמרפאים בעיסוק. אנחנו חולמים בגדול ורוצים לתת לילדים שלנו, שאנו מגדלים בהמון אהבה את כל מה שהם צריכים בכדי לגדול ולהתפתח כמו שמגיע לכל ילד בישראל. הם ילדים מדהימים שצריך לתת להם אפשרות לצמצם פערים, ולהאמין בעצמם כמו שעושים בכל משפחה. התרומה שלכם תיתן סיוע רב וכוח לתת להם לצמוח ולהגיע רחוק".

יום ההתרמה ייערך ב- 1-2/1 למשך 36 שעות בלבד.
מס' חשבון לתרומות: בנק הפועלים סניף 691, מס' חשבון 299080.
בביט/ פייסבוק למס' 051-2262832.
יש לציין שהתרומה מיועדת לכפר הילדים בעפולה עלית.