עפולה: כמיליון שקלים הושקעו בהתקני בטיחות במרחב הציבורי

עיריית עפולה השקיעה בשנת 2021 כמיליון שקלים בהתקני בטיחות וצביעת כבישים במרחב הציבורי כחלק מהמאבק בתאונות הדרכים ברחבי העיר. צילום: עיריית עפולה

כחלק מהמאבק בתאונות הדרכים והניסיון למזער את הסכנות האורבות להולכי הרגל במרחב הציבורי, שמו בעיריית עפולה דגש בשנה האחרונה בפרויקט סימוני כבישים ומדרכות ושדרוג נושא התקני בטיחות במוסדות חינוך וציבור ברחבי העיר. את הפרויקט השנתי החשוב הובילו וביצעו במחלקת חזות העיר בהנהלת יהורם לוי והושקעו בו כמיליון שקלים בהקמת התקני בטיחות, צביעת כבישים ומדרכות, מעקות וגדרות בטיחות, הקמת תמרורים והטמעת תכני זהירות בדרכים.
לפני פתיחת שנת הלימודים הושם דגש על המרחב סביב בתי הספר וגני הילדים ובוצעו פעולות רבות כגון השלמת תמרורי אזהרה להולכי רגל עם דגש בדרכים המובילות לבתי ספר ובסמיכות למוסדות חינוך, הוקמו תמרורי 'האט ילדים בדרך', תמרורים מוארים, תחנות הסעה הורדה והעלאת תלמידים, התקנת מתקני אופניים במוסדות חינוך וציבור, הצבת פסי האטה לפני מעברי חציה, הצבת מעקות בטיחות בצידי מעברי החציה, ובכניסות לבתי הספר ע"מ למנוע התפרצויות לכביש. כמו כן כלל הפרויקט הצבת תמרורי מעברי חציה, נגישות לנכים ע"י הקצאות חניות עם מעבר בטון, הצבת שילוט לרכב עם מעלון, הנגשת מדרכות עם התקנת פסי עיוורים ועוד.
מנכ"ל העירייה, שלום שלמה, אמר על המבצע החשוב: "את סימוני הכבישים ברחבי העיר –ניתן לראות גם בצירים המרכזיים וגם בשכונות. זהירות בדרכים זה לא רק נהיגה בטוחה. העירייה משקיעה משאבים רבים כדי לאבזר את המרחב הציבורי בכלל ההתקנים והדרישות כדי למזער את האפשרות לפגיעה בהולכי רגל בשילוב הטמעה של נושא זהירות בדרכים במערכת החינוך וגם במרכז לזהירות בדרכים שנחנך השנה בגבעת המורה".

קטין מהאזור תמך בחמאס ולבש סמני ארגון טרור

|

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|