עפולה כדורסל: שכטמן וקרל חזרו להנהלת המועדון

אחרי מכבש לחצים מצד האוהדים ושיחה עם היו"ר יוסי מלכה, שני חברי ההנהלה שכבר הודיעו על עזיבתם מסיבות אישיות, החליטו להישאר בכוורת הניהולית גם בעונה הבאה. צילום: אתר "בסט בול"

חובבי הכדורסל בעפולה ובעמק קיבלו בהפתעה רבה את העובדה כי הנהלת עירוני הפועל עפולה בכדורסל עברה טלטלה רצינית. וזאת כששלושה חברים, עומרי שכטמן, דודו אוחיון ומיכה קרל, החליטו לעזוב את הכוורת הניהולית מסיבות אישיות.
ההפתעה הייתה גדולה מכיוון שהנהלת המועדון שידרה בשנים האחרונות, מאז כניסתו של יוסי מלכה היו"ר לתפקיד, מסר של שקט תעשייתי ועמידה בכל היעדים שההנהלה מציבה לעצמה ובראש ובראשונה היציבות הכלכלית. כשהקבוצה בונה לעצמה שם של מקום מסודר, המשלם בזמן, ומעניק לשחקנים את כל התנאים להצלחה.

מה יהיה עם הספונסר הראשי?

על הרקע הזה הייתה ההפתעה הגדולה מההודעה על עזיבתם של שלושת החברים. במהלך סוף השבוע האחרון נעשו פניות מאוהדי הקבוצה לחברים ובתחילת השבוע לאחר שיחה שקיים עימם היו"ר יוסי מלכה החליטו שניים מהחברים, מיכה קרל מחברת "נתיבי נהלל" ועומרי שכטמן מחברת "שגום" לחזור להנהלת הקבוצה.
יוסי מלכה הודה לשניים על החלטתם ואמר כי הוא מאמין שגם השנה יתרמו השניים לקבוצה ממרצם וניסיונם על מנת שהקבוצה תצליח לשמור על היציבות שאפיינה אותה בשנים האחרונות.
יש לציין כי דודו אוחיון, הבעלים של חברת הבנייה "דורם", החליט בשלב זה להישאר מחוץ להנהלת הקבוצה בעונה הקרובה אחרי שהיה חבר הנהלה והספונסר הראשי בשנים האחרונות. בהנהלה קיבלו את בקשתו של אוחיון שאמר כי עבודתו לא מאפשרת לו להתפנות לכדורסל. בקבוצה מאמינים ומקווים כי אוחיון ימשיך לתמוך בקבוצה גם אם לא כחבר הנהלת הקבוצה.