עפולה: יוקלר פועל להרחיב את הגוש פוליטי החדש

לדברי יוקלר, גוש שכזה יקבע את זהות ראש העיר בבחירות הבאות לראשות העיר

 

החיבור שנרקם בשבוע שעבר בין ראובן יוקלר, יושב ראש סיעת העפולאים בעפולה, יחד עם בוריס יודיס וולדימיר קרייזלבורד מסיעת "עפולה ביתנו", עורר את הקלחת הפוליטית בבירת העמק ופתח צוהר לשלל ספקולציות לקראת הבחירות המוניציפאליות באוקטובר בשנה הבא.
"קיבלנו המון תגובות אוהדות על החיבור, בעיקר תגובות מגורמים פוליטיים בכירים שברכו אותנו ובחנו אפשרויות לשיתוף פעולה עתידי", אמר השבוע ראובן יוקלר, "אנחנו יצאנו לדרך עם החיבור הזה מכיוון שלדעתנו, בנקודת הזמן הנוכחית הוא ישרת את הנושאים שאנו רוצים לקדם בעתיד לטובת תושבי העיר".

שלושת השותפים החדשים: יוקלר, יודיס וקריילזבורד
שלושת השותפים החדשים: יוקלר, יודיס וקריילזבורד

בעתיד הקרוב צפויים שלושת חברי המועצה המאוחדים לערוך שלל פגישות נוספות עם חברי מועצה ומובילי דעה בעיר בכדי להרחיב את הגוש המאוחד. מקורביו של יוקלר סיפרו השבוע כי בחזונו הוא מנסה ליצור גוש רחב וחזק שימנה מלבדו חברי מועצה נוספים שמזוהים עם המפה הימנית והליכוד בעיר ובהם שלמה מליחי, יוסי אסרף, דוד סויסה ויהודה אלמקייס.

יוקלר עצמו שומר את הקלפים קרוב מאוד לחזה. לדבריו, כפי שהוא אמר בעבר מספר פעמים, הכל פתוח, "כל מה שנאמר כרגע הוא בגדר ספקולציה, למרות שברור לכולם שחיבור שכזה יוביל ליצירת גוש חזק ביותר, שמן הסתם ייקבע להערכתי את זהות ראש העיר".

 

מגדל העמק: יקי בן חיים לא מבזבז זמן

|