עפולה: טירוף כרטיסים סביב הופעות המוזיקה חול המועד פסח

עיריית עפולה פתחה את עולם התרבות לפני כחודש ומאז מכרה את כל הכרטיסים לחמישה מופעי סטנד-אפ. בעקבות הדרישה של הקהל לאירועי תרבות הוחלט להפיק את "פסטיפארק" בחוה"מ פסח עם הופעות של חנן בן ארי, ליאור נרקיס ואברהם טל. צילום: דוברות עיריית עפולה

חודש בדיוק לאחר שהפכה לעירייה הראשונה בישראל שפותחת את עולם התרבות עם מופע סטנד-אפ של הקומיקאי נדב אבוקסיס (שהפך במהרה למופע כפול) בהיכל התרבות שהביאו לעוד שלוש הופעות סטנד-אפ של הקומיקאים בן בן-ברוך, אסף מור יוסף ורותם אבוהב (שחנכה את האוהל במסגרת יום האישה הבינלאומי במופע אליו הגיעו מאות נשים) שאף הן נחטפו והפכו ל-SOLD OUT תוך שעות ובעירייה הבינו את המסר – הקהל צמא לתרבות.

חונכים את אוהל האירועים בפארק
חונכים את אוהל האירועים בפארק


לא לקח הרבה זמן והשבוע בישר ראש העיר אבי אלקבץ כי עיריית עפולה תקיים במהלך חול המועד פסח את "הפסטיפארק", פסטיבל בהפקה משותפת של אגף התרבות של העירייה ורשת המתנסים "שחקים" שיכלול הופעות ענק של הזמרים חנן בן ארי (30.3), ליאור נרקיס ואברהם טל (31.3) וכפי שהבינו בעירייה, מיד עם תחילת מכירת הכרטיסים החל טירוף בקרב תושבי עפולה שצבאו על המרכזייה והפילו את אתר המכירות בשעת השיא.

הופעה באוהל החדש
הופעה באוהל החדש


יש לציין כי לצד מופעי המוזיקה הגדולים יתקיימו גם אירועים לילדים ולכל המשפחה וביניהם ניווט קהילתי למשפחות (29.3), פיקניק קהילתי והצגת ילדים (30.3), מופעי קרקס (31.3) ופארק מהאגדות במסגרתו יתחפש הפארק העירוני למחזות ילדים באמצעות סדנאות, הפעלות ומופעי אגדות. את הפסטיבל ינעל הערב המסורתי של "המימונה" שיתקיים השנה באוהל האירועים החדש ויכלול מופע של הזמר המקומי שלומי ביטון לצד מאכלי חג מסורתיים. רכישת כרטיסים למופעים ניתן לעשות בעמוד הפייסבוק של עיריית עפולה ורשת שחקים.