עפולה: טיול על הבר

מפגש לילי מסוג אחר בבר העפולאי בו שמעו הורים וילדים סיפורים מרתקים על צעירים שבחרו להתעלם מהסכנות בטיולים בחו"ל ונפגעו מסמים. צילום: פייסבוק יולה בר

 

לפני מספר ימים התקבצו להם צעירים מרחבי העיר והעמק ומספר זוגות של הורים בפאב ה"יולה בר" באזור התעשייה של העיר. השילוב אולי נראה מוזר, אבל מסתבר שישנם נושאים שיכולים לעניין את שני הקהלים. אחד שכזה הוא נושא 'הטיול הגדול' לאחר השירות הצבאי לדרום אמריקה או הודו והמזרח הרחוק. במהלך המפגש, עופר שרון, שבמשך עשור חי בהודו ועבד בצוות החילוץ של חיליק מגנוס הגיע לתת הרצאה מרתקת במהלכה סיפר ומגנט את קהל המאזינים על הצבעים, הריחות ובעיקר הסכנות הרבות שקיימות בטיול מסוג זה.

במסגרת המפגש שמעו ההורים והצעירים סיפורים מרתקים על צעירים שבחרו להתעלם מהסכנות ולהתנסות בשימוש בסמים מסוכנים שהובילו אותם להתקפים פסיכוטיים ולחילוצים מסוכנים.

בסיום ההרצאה אמר עופר: "אני חש שליחות לקיים הרצאות שכאלה, אם הצלחנו להשפיע על מספר צעירים שהבינו עד כמה הנושא מסוכן עשינו את שלנו". את הפעילות יזם מרכז הצעירים בעיר בשיתוף פעולה עם אלון ברוך  מנהל תכנית מניעה מטעם הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול.

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

מבמת הריקודים הבינ"ל לנטרול מחבלים: המסלול של אנה צ'נוה מנוף הגליל

|