התקיפה הבריונית בעפולה: החשוד בשבירת אפה של האם הצעירה, נתפס בנתב"ג

צעיר כבן 27 תושב עפולה, החשוד בתקיפה האכזרית ושבירת אפה של האישה בת ה- 31 ואם לשניים, לאחר שזו צפרה למכונית בה ישב בגלל שחסם את דרכה ברחוב שרת, נתפס על ידי המשטרה בשדה התעופה נתב"ג בעת שככל הנראה ניסה להימלט מן הארץ. בחקירתו עלה כי טרם התקרית הבריונית ברחוב שרת, החשוד היה מעורב בתקרית נוספת קודם לכן במהלכה רכבו היה מעורב בתאונה עם מכוניתה של צעירה כבת 32 מנצרת עילית, וגם נגדה השמיע איומים ותקף אותה בבעיטה.

טובה, אם לשניים בת 31 העובדת כמוכרת בחנות בעפולה שמיהרה בשמחה בצהרי יום שישי בסביבות השעה 12:00 לאסוף את ילדיה ממסדות החינוך ביומם  האחרון  לשנת הלימודים הזו, לא האמינה שדקות לאחר מכן סרטון שהופץ ברשתות החברתיות יתעד את התקיפה האכזרית בה נראה גבר צעיר פותח את דלת מכוניתה ומכה אותה באכזריות רבה רק משום שצפרה למכונית בה ישב מאחר שחסמה את דרכה.
מאוחר יותר סיפרה טובה, כי בעת שעשתה את דרכה לאסוף את ילדיה ממסגרות חינוכיות בעיר, ברחוב שרת) עמדה מכונית קטנה שחסמה את הדרך, לדבריה, היא צפצפה צפצוף אחד בודד וממש קצר, כאשר הנוסע שישב  ליד הנהג יצא מן המכונית והחל לבעוט ולחבוט באגרופים במכוניתה. התוקף סיפרה טובה, לא הסתפק בכך, הוא הוא פתח את הדלת של הנוסע שליד הנהג, והתחיל להכותה ולתת לה אגרופים בפנים, ובעקבות זאת יצאה מדממת מהמכונית זועקת לעזרה. האנשים ההמומים שחזו בתקיפה הבריונית הזעיקו עזרה, והיא פונתה למרכז רפואי העמק להמשך קבלת טיפול רפואי שם התחוור כי התוקף שבר את אפה.

התקיפה הבריונית של האם הצעירה כפי שתועדה ברשתות החברתיות:

במקביל, שוטרי משטרת ישראל שהוזנקו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירת האירוע. כאשר מדוברות המשטרה הוסיפו כי מבוצעות פעולות לאיתור החשוד ומעצרו, וכאמור, בפעילות יסודית ומהירה של המשטרה החשוד במעשה התקיפה הבריונית, צעיר כבן תושב 27 עפולה, נעצר על ידי השוטרים מוקדם בבוקר שבת(30.6) בנמל התעופה בן גוריון לאחר שככל הנראה ניסה לברוח מגבולות המדינה. במהלך החקירה עלה כי טרם התקרית הבריונית ברחוב שר בעפולה, רכבו של החשוד היה מעורב בתאונת דרכים עם רכבה של צעירה כבת 32 מנצרת עילית, שגם אותה תקף בבעיטה ואיים עלייה. הצעירה אותרה על ידי המשטרה שהגישה על כך תלונה. המשטרה מסרה כי כי צאת השבת החשוד יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבימ"ש שלום נצרת.