עפולה: חמישה מגרשי 'מיני-פיץ" יוקמו בעיר

המגרשים החדשים יכללו מגרש דשא סינטטי איכותי ובטיחותי, שערים, מערכת חשמל ותאורה, שבילים וריהוט גן. צילום דוברות עיריית עפולה

עיריית עפולה ממשיכה בתנופה של בניית מתקני ספורט חדשים ברחבי העיר. כידוע, הפרויקט המרכזי של מתקני הספורט מוקם בימים אלה בחלק הדרומי של העיר ברחוב הקונגרס הציוני שם מקימה העירייה קריית ספורט ע"ש 'בגין' הכוללת היכל ספורט ומגרש כדורגל שחבק (שחקן בקהילה) שבנייתם כבר הסתיימה ובימים אלה עובדים על הקמת אצטדיון כדורגל מקצועי למחלקות הנוער ובתי הספר לכדורגל ומגרש כדורגל קטן נוסף.
כמו כן, סיימה העירייה את בנייתו של אולם כדורסל בבית הספר "נופים" בעפולה עילית ושדרגה את אולם הספורט בבית הספר "נעם מוריה" בגבעת המורה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בתכנון פרויקט עירוני הכולל הקמת חמישה מגרשי כדורגל מיני-פיץ' בעלות כוללת של מיליוני שקלים מתקציב המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ועיריית עפולה.
המגרשים החדשים יכללו מגרש דשא סינטטי איכותי ובטיחותי, שערים, מערכת חשמל ותאורה, שבילים וריהוט גן בחמישה מוקדים שונים בעיר וביניהם קריית הספורט 'בגין' לטובת תושבי השכונה הדרומית, שיכון גאולים וכן השכונה החדשה ב-C-1.
בנייתם של שני מגרשים נוספים היה אמור לצאת לדרך בימים הקרובים, הראשון ברחוב יאנוש קורצ'אק בגבעת המורה והשני ברחוב יצחק שדה בעפולה עילית.