עפולה: חוזרים לרוץ בשביל הגיבורות

שנתיים אחרי שהושק מרוץ "בשביל הגיבורות" הוא חוזר ובגדול. כ-2,000 רצות ורצים יקדישו את המרוץ שיתקיים ביום שישי (17.12) בפארק העירוני וברחובות רובע יזרעאל

בדצמבר 2019 חודשים ספורים לאחר סיום הטיפולים שלה במאבק בסרטן השד, הגשימה גלית תמיר חלום ועמדה על במה מול 1,300 משתתפים, רצים ורצות והודתה להם בהתרגשות שבחרו להקדיש את הריצה למתמודדות עם סרטן השד ולרוץ בחולצה ורודה עליה התנוסס שם המתמודדת לה הקדישו את הריצה.
בשבוע הבא, שנתיים בדיוק לאחר המרוץ הראשון תשוב גלית תמיר יחד עם עוד כאלפיים רצים ורצות למסלול ויחד ישתתפו "בשביל הגיבורות" השני שיתקיים בעפולה.
המרוץ אותו מובילה תמיר יחד עם עיריית עפולה ועמותת הידידים של מרכז רפואי 'העמק', יצבע שוב את רחובות שכונת רובע יזרעאל והפארק העירוני בוורוד וליום אחד מיוחד כל מי שמתמודדת עם סרטן השד תדע שהיא לא לבד, ושיש מאחוריה כוחות אדירים.
לדברי המארגנות והמארגנים מטרת המרוץ היא להעלות את המודעות למחלה, לחשיבות הגילוי המוקדם, לאורח חיים בריא וכן להביע תמיכה רגשית וגאווה במתמודדות עם סרטן השד. כמו כן מבקשים בהפקה לגייס כספים למרכז לטיפול תומך במרכז הרפואי 'העמק' עבור טיפולים משלימים אלטרנטיביים למתמודדות כחלק מהמערך האונקולוגי.
המרוץ השנה יארח כאלפיים נרשמים שיוזנקו מהפארק העירוני ביום שישי בבוקר לשלושה מסלולים של ריצה והליכה באורכים של 2, 5 ו-10 ק"מ ברחובות השכונה הסמוכה כאשר כל המשתתפים יקבלו חולצות ותג חזה שעליו ייכתב שם הגיבורה לה יקדישו הרצים את ריצתם במרוץ. במתחם הזינוק והסיום של המרוץ יתקיים הפנינג בריא ושמח עם מתחם טיפולים אלטרנטיביים, דוכני מזון בריא והופעת מוזיקה.

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|