עפולה: חוגגים עצמאות בכל העיר ועם כל המשפחה

בעקבות הנחיות הקורונה האוסרות קיום אירועי 'תו ירוק' ובתוכם הופעות מוזיקה למי שלא התחסן ובתוכם ילדים מתחת לגיל 16, החליטו בעיריית עפולה לקיים אירועים לכל המשפחה במספר מוקדים ברחבי העיר.

עצמאות עם כל המשפחה: אגף התרבות של עיריית עפולה ורשת שחקים מסיימים בימים אלה ההכנות לקראת חגיגות העצמאות שיתקיימו ב14-15.4 במספר מוקדים ברחבי העיר. חגיגות העצמאות יהוו המשך ישיר לאירועי "הפסטיפארק" בחול המועד פסח בהם השתתפו כ-30 אלף מבלים שנהנו משלושה ימים של אירועים לכל המשפחה והופעות מוזיקה של חנן בן ארי, אברהם טל וליאור נרקיס.
בעקבות הנחיות הקורונה הקובעות כי לא תתאפשר כניסה לאירועי 'תו ירוק' ובתוכם הופעות מוזיקה למי שלא התחסן כולל ילדים מתחת לגיל 16, החליטו באגף התרבות של עיריית עפולה לציין את חג העצמאות באירועים לכל המשפחה במספר מוקדים ברחבי העיר.

הפנינג בפארק העירוני
הפנינג בפארק העירוני

בין המוקדים בהם יתקיימו האירועים אפשר לציין את הפארק העירוני, פארק "לב העמק", פארק הרכבת, אמפיפארק עפולה עילית (עפולה הירוקה), פארק גבעת המורה (ע"ש אליהו סויסה), השוק הישן והיכל התרבות. בפארקים ייהנו הבאים מחגיגות סטייל מדרחוב הכוללות הופעות DJ, הפעלות ומייצגים כגון אקרובטים, להטוטנים, ליצנים, פסלי רחוב, אמני בלונים, מופעי קסמים, בובות ענק ודוכני אוכל לצד שלושה מוקדים שונים של מופעי זיקוקים.
גם למחרת היום צפויות פעילויות הכוללות פיקניק ענק בפארק העירוני שם ייהנו הבאים מהפעלות, איפור, מתנפחים ושלל הפתעות. יש לציין כי בפארק הרכבת תתקיים בערב העצמאות תפילת ערבית עירונית כחלק מהפנינג שמובילה מחלקת תרבות יהודית. כמו כן יתקיימו בערב ובמוצאי העצמאות מסיבה עברית כחול-לבן בשוק הישן ובמוצאי החג יתקיים טקס הענקת תואר "יקיר העיר" ל-12 נבחרים בהשתתפות ראש העיר שינעל בהופעה של הזמר בועז שרעבי.