עפולה: חגיגה ספורטיבית ב"עפולה פאמילי"

המשתתפים באירוע "עפולה פאמילי" בפארק העירוני זכו להשתתף בפעילויות משפחתיות מחברות, יצירתיות ומאתגרות. בתום האירוע הם פיזזו לצלילי הלהיטים של סאבלימניאל

תושבי עפולה והעמק, ילדים ומשפחו השתתפו השבוע באירוע הספורטיבי "עפולה פאמילי" שנערך בפארק העירוני. על הפקת האירוע היו אחראים נציגי רשת שחקים ומחלקת הספורט של עיריית עפולה. בכניסה לאירוע חיכו למשתתפים עמדות ובהן חולקו חולצות, כובעים, קרחונים מרעננים ותשורות מתנת שרותי בריאות כללית. לצד אלו הוצבו בפארק דוכני מכירה של שתייה ומזון.
עם כניסתם לפארק החלו המשתתפים בהתנסות בשלל פעילויות ספורטיביות כולל "אבא רמבו", "מאמי דאנס" ועוד פעילויות ספורטיביות יצירתיות ומהנות – כולל מתנפחים.

חתם את ההפנינג הספורטיבי המיוחד, סאבלימינל עם שלל להיטיו
חתם את ההפנינג הספורטיבי המיוחד, סאבלימינל עם שלל להיטיו

האירוע כוון לפעילות משפחתית מאתגרת וחוויתית והוא נולד מתוך הכרה בחשיבות הרבה של ספורט, אורח חיים בריא והעצמת התא המשפחתי. כמו כן הוא שואף לחולל שינוי בחיי משפחות, על ידי חשיפתן ורתימתן לפעילות ספורטיבית משפחתית.
ראש העיר יצחק מירון ובכירי העירייה הגיעו אף הם להתרשם מהפעילות באירוע שנחתם בהופעה של סאבלימינאל שביצע על הבמה את כל רפרטואר הלהיטים שלו.
דניאל בן, מנכ"ל רשת שחקים ועודד פרל, מנהל מחלקת הספורט בעיריית עפולה ברכו את המשתתפים באירוע ועודדו אותם לפעילות אקטיבית.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|